۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
تعداد بازدید: ۹۱۶۹۶
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از بارش برف در تمام مناطق شهر خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده هیچ یک از معابر و بزرگراه‌های شهر به دلیل بارش برف تا این لحظه مسدود نشده است.
کد خبر: ۲۷۳۵۶

هیچ‌گونه مسدودی و انسداد معابر نداریم/ تردد در حال انجام است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حسین نظری، اظهار کرد: از حدود ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته شروع بارش برف را داشتیم که در ساعات تقریبا یک بامداد شدت بارش بیشتر شد. دیشب همکاران بنده شب پرتلاشی را سپری کردند به طوری که تقریبا ۸ ساعت برفی را سپری کردیم که ۶ ساعت آن پربارش بود، البته بارش در مناطق شمالی بیشتر بود.

وی افزود: مناطقی پایین دست به کمک مناطقی شمالی آمدند و هیچ گونه مسدودی و انسداد معابر نداشته‌ایم و تردد در شهر در حال انجام است.

نظری گفت: بالغ بر ۱۱ هزار نفر نیروی کارگری به همراه ۳۱۳ دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه فعال و به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

معاون شهردار تهران با اشاره به فعالیت بالغ بر ۱۱ هزار نیروی خدمات شهری در فرآیند برف‌روبی در شهر گفت: بیش از ۲ هزار دستگاه ماشین‌آلات تخصصی برف‌روبی هم مورد استفاده قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: تمام معابر و بزرگراه‌ها از شب گذشته نمک و شن‌پاشی شده است و شاهد تردد روان خودرو در سطح شهر هستیم.

نظری با بیان اینکه براساس بازدید‌های میدانی و اطلاعات مانیتورینگ مرکز کنترل ترافیک تهران از کسی شده هیچ یک از معابر و بزرگراه‌های تهران در پی بارش برف تا این لحظه مسدود نشده است، افزود: فعالیت نیرو‌های خدمات شهری امشب نیز ادامه خواهد داشت تا از یخ‌زدگی معابر جلوگیری شود./ تسنیم

برچسب ها: بارش برف در تهران شهرداری تهران مسدود شدن راهها
ارسال نظر
آخرین اخبار