۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۹۱۳۷۶
شهردار تهران با اشاره به برف های پایتخت با بیان اینکه در هیچ یک از بارش‌ها غافلگیر نشدیم، گفت: با تلاش عوامل شهرداری و پلیس راهور هیچ معبری در شهر مسدود نشد.
کد خبر: ۲۷۳۶۸

در هیچ یک از بارش‌های امسال غافلگیر نشدیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، علیرضا زاکانی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی (با موضوع پروژه مسیر توسعه شرقی خط ۴ مترو تهران) که در بیست و نهمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، اظهار داشت: در زمستان امسال شاهد ۹ بارش سنگین برف و باران بودیم که در هیچ یک از بارش‌ها غافلگیر نشدیم.

وی با بیان اینکه در بارش اخیر ستادی متشکل از عوامل شهرداری و پلیس راهور تشکیل شد، ادامه داد: میانگین بارش برف در مجموع ۱۵ سانتی متر و در مناطق شمالی ۲۶ سانتی متر گزارش شد که بیش از ۲۸ هزار نفر از نیرو‌های شهرداری تهران به طور شبانه روزی در کف معابر خدمت رسانی کردند.

زاکانی گفت: در برف اخیر ۱۲ هزار و ۴۰۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری به همراه ۱۶ هزار کارگران فضای سبز و عوامل حریم بان و شهربان با استفاده از ۲ هزار دستگاه ماشین آلات تلاش کردند تا هیچ معبری در تهران مسدود نشود که با همکاری اصحاب رسانه و پلیس راهور از این رویداد عبور کردیم.

وی با اشاره به همکاری مردم نیز گفت: از همکاری مردم و از لطف خداوند متعال سپاسگزاریم.

زاکانی افزود: از دیشب مجددا از حدود ساعت ۲۴ و یک بامداد بارش شروع شده که باید برای این نعمت‌ها سجده شکر به جا بیاوریم که البته بار دیگر این ستاد تشکیل شده و کار‌ها را به پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار تن شن و ماسه برای برف‌روبی اخیر مصرف شده است، گفت: برخی تنها علاقه خود را بازگو می‌کنند. از دیشب نیز ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و کار جدی است که در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

زاکانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: همچنین گاهی در گوشه‌ای از شهر حادثه‌ای رخ می‌دهد که خارج از اختیار ماست، اما باید به سرعت نسبت به حل آن اقدام کنیم. برای مثال در بارش برف اول تصادفی رخ داد که خیابان بند آمد. در برف دوم در اتوبان ارتش مه گرفتگی رخ داد که قابل کنترل نبود و این‌ها جنبه‌های حادثه محسوب می‌شوند. قطعا فردا نیز همکاری خوبی با سایر دستگاه‌ها و مهمتر از همه مردم خواهیم داشت تا مشکلات را پشت سر بگذاریم./ صدا و سیما

برچسب ها: علیرضا زاکانی شهردار تهران بارش برف و باران
ارسال نظر
آخرین اخبار