۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
تعداد بازدید: ۱۲۸۳۷۳
شهردار تهران گفت: راه حل ما برای تدبیر مشکلات، جلب مشارکت مردم و نهادهای مختلف برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهر تهران و همچنین مولدسازی اموال شهرداری است.
کد خبر: ۲۷۴۶۵

راه‌حل مشکلات تهران، مولدسازی اموال شهرداری است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، علیرضا زاکانی امروز یکشنبه در جلسه بررسی نحوه توزیع قبوض عوارض نوسازی و پسماند گفت: در پایتخت طی سال‌های گذشته با یک عقب افتادگی تاریخی روبرو بوده‌ایم که برای حل آن، هم به کار بزرگ و هم به اعتبار سنگین نیاز داریم؛ مثلاً در یک نمونه نوسازی حمل و نقل شهری تهران ۵۰۷ همت اعتبار لازم دارد که رقم بزرگی است.

شهردار تهران افزود: در وجه دیگر ماجرا درآمد‌های شهرداری نیز کفاف جبران عقب ماندگی‌ها را نمی‌دهد؛ به همین جهت قدرت عمل ما نسبت به قبل کاهش پیدا کرده و در مقایسه با ابتدای دهه نود، یک پنجم شده است.

وی با اشاره به راهکار‌های شهرداری تهران برای مدیریت شهر در چنین شرایطی گفت: راه حل ما برای تدبیر مشکلات، جلب مشارکت مردم و نهاد‌های مختلف برای سرمایه گذاری در پروژه‌های شهر تهران و همچنین مولدسازی اموال شهرداری است؛ به همین جهت باید شهرداران مناطق ۲۲ گانه پایتخت با تشکیل اتاق‌های فکر مختلف، دنبال به کارگیری خلاقیت برای استفاده از ظرفیت‌های بزرگ مناطق باشند، زیرا اگر کار علمی و فوق العاده‌ای نکنیم نمی‌توانیم انتظار ایجاد تحولی همه جانبه در شهر تهران داشته باشیم./ شهرداری تهران

برچسب ها: علیرضا زاکانی شهردار تهران مدیریت شهری شهرداری تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار