۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۹۳۲۴۰
مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعى شهردارى تهران گفت: متولى بحث کودکان کار، سازمان بهزیستى است، کارگروه تخصصى تشکیل دادیم و کمک گرفتیم و به این نتیجه رسیدیم که طرح جمع آورى کودکان کار ابتر و بدون نتیجه است.
کد خبر: ۲۷۵۸۵

طرح جمع‌آورى کودکان کار بدون نتیجه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، احمد احمدى صدر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر به کودکان کار و قشر آسیب دیده توجه مى کردیم امروز شاهد این نبودیم که برای معتادان فضایى ایجاد کنیم.

وى ادامه داد: توجه و تاکید انقلاب و مقام معظم رهبری بر قشرکم برخوردار است، امسال در نظر داریم که بخشى از پارک ارم به صورت رایگان در اختیار کودکان قرار بگیرد، زیرا این‌ها کودکان ایران هستند نه کودکان کار.

مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعى شهردارى تهران یادآور شد: در پروژه استعدادیابى، باید به تفریحات کودکان کار برسیم براى مثال استخر رایگان و... در اختیار قشر کم برخوردار جامعه باشد، کودکان ظرفیت بسیار عالى براى کشور هستند و لازم است به آن‌ها توجه کرد.

احمدى صدر گفت: متولى بحث کودکان کار، سازمان بهزیستى است، کارگروه تخصصى تشکیل دادیم و کمک گرفتیم و به این نتیجه رسیدیم که طرح جمع آورى کودکان کار ابتر و بدون نتیجه است.

وى تاکید کرد: مدل حرفه آموزى و استعداد یابی را طراحى کردیم، اما یک مشکل داریم، متولى اجراى آن کیست؟ اگر سازمان‌ها نمى خواهند اجرا کنند این کار به شهردارى واگذار شود.

احمدى صدر بیان کرد: آمادگى داریم که اختیار این مورد را به ما بدهند و ساختار و اعتبار هم در نظر گرفته شود؛ اعتقاد داریم که طرح جمع آورى کودکان کار در تهران ٣٢ بار شکست خورده است و اصلا نباید به آن‌ها کودک کار گفت، استعداد درخشان هستند./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: کودکان کار شهرداری تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار