۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۸۷۹۵۴
مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برنامه‌های آزمایشی سیستم نظام ارجاع در استان‌های مازندران و فارس با موفقیت اجرا شد و دستاوردهای خوبی به همراه داشت.
کد خبر: ۲۷۵۸۷

اجرای آزمایشی سیستم نظام ارجاع به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دکتر سیدمحمد پورحسینی روز چهارشنبه در آیین آغاز به کار چهارمین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور که در مشهد برگزار شد افزود: به توجه به موفقیت آمیز بودن اجرای این سیستم در استان‌های مازندران و فارس و پس از جمع‌بندی نهایی آن، این طرح از سال آینده در سراسر کشور اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری سالانه اجلاس روسای دانشگاه‌های و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور یک فرصت ویژه است تا ضمن برنامه‌ریزی هرچه بهتر برنامه‌های اجرایی سال آینده در حوزه سلامت را نیز برنامه ریزی کنیم.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مهمترین برنامه‌های اجلاس روسای دانشگاه‌های و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مواردی همچون برنامه هفتم توسعه، بودجه سلامت در سال ۱۴۰۲، برنامه‌های پزشک خانواده و فعالیت‌های حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی خواهد بود.

پورحسینی افزود: همچنین در نظر داریم تا همانند سال‌های قبل و حتی بهتر از گذشته تعامل بسیارخوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌های تخصصی مرتبط با حوزه سلامت از جمله کمیسیون بهداشت و درمان در راستای ارائه خدمات شایسته و در خورشان به مردم برقرار کنیم./ ایرنا

برچسب ها: وزارت بهداشت پزشک خانواده سلامت
ارسال نظر
آخرین اخبار