۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
تعداد بازدید: ۱۷۸۴۷۷
شعبانی گفت: عقب ماندگی در تهران بیداد می‌کند؛ در تهران ۱۱ میلون متر معبر داریم که بیش از ۳۰ درصد آن‌ها نیاز به بازسازی مجدد دارد که به ۴ میلیون متر مربع معبر می‌رسد.
کد خبر: ۲۷۵۹۷

عقب‌ماندگی در پایتخت بیداد می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ اظهار کرد: شهرداری یک نهاد خدماتی است که از تولد تا مرگ افراد با مردم ممزوج است و سرو کار دارد و این وظیفه شهرداری را دوچندان می‌کند.

وی افزود: عقب ماندگی در تهران بیداد می‌کند؛ در تهران ۱۱ میلون متر معبر داریم که بیش از ۳۰ درصد آن‌ها نیاز به بازسازی مجدد دارد که به ۴ میلیون متر مربع معبر می‌رسد.

شعبانی ادامه داد: در تهران روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ کیلومتر راه اضافه طی می‌کنیم که بر اساس آن سالانه حدود ۵۵۰ میلیون لیتر بنزین در تهران بی جهت مصرف می‌شود که معادل ۱۲ درصد سوخت تهرانی‌ها است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اضافه کرد: با استقرار مدیت شهری جدید هدف اول پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام بود و در این رابطه ۳۰ هزار میلیارد تومان از پروژه‌ها را در حوزه‌های عمرانی لیست کردیم؛ به لحاظ مناطق بخشی از این پروژه‌ها را لیست کردیم و تا کنون ۴۴ مورد آن به بهره برداری رسیده و امیدواریم به ۱۳۴ پروژه برسیم که ارزش آن‌ها بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: شهرداری تهران مدیریت شهری
ارسال نظر
آخرین اخبار