۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
تعداد بازدید: ۱۱۹۶۹۲۹
روابط عمومی بخشی از وظایف مدیریت سازمان و عملی ممتد، مداوم و طرح‌ریزی شده است که از طریق آن افراد و سازمان ها می‌کوشند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی را که با آنها سرو کار دارند، به دست آورند.
کد خبر: ۲۷۶۲۰

برگزاری آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در دنیای امروز و در تمامی نظام‌های اجتماعی و مدیریتی، روابط عمومی‌ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها، نقش ویژه و مهمی در جهت ایجاد ارتباط و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفاء می‌کنند و نقش روابط عمومی و حیطه و تأثیر فعالیت آن در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی بر هیچکس پوشیده نیست.

در این راستا نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ در تهران سالن همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

رسیدن به استاندارد‌های کلی در حوزه روابط عمومی، تجلیل از روابط عمومی‌های برتر و خلاق به عنوان روابط عمومی‌های سرآمد، توسعه فرهنگ سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارایه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص‌های روابط عمومی و ارایه یک نمای کلی از روابط عمومی تعالی یافته و پیشرفته، ایجاد نظام پایش مستمر روابط عمومی و ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های مختلف و ایجاد انگیزه رقابت سالم در بین روابط عمومی‌ها برای تعالی گری و تثبیت تعالی از اهداف برگزاری این همایش است.

برچسب ها: روابط عمومی شهر تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار