۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۰۹۲۹
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی برای بیش از ۶ هزار بازنشسته آسیب دیده از زلزله خوی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۴۹

خبری خوب برای بازنشستگان خسارت‌دیده زلزله خوی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نعمت‌الله ترکی گفت: وام ضروری ۱۵میلیون تومانی، با سود چهاردرصد و بازگشت ۳۶ ماهه برای ۶ هزار و ۴۲۸ نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران زیرپوشش این صندوق در شهرستان خوی که از زلزله اخیر آسیب دیده بودند، واریز شد.

ترکی با اشاره به کمک‌های ارسالی برای زلزله زدگان شهرستان خوی گفت: ارسال ۲۰ تن محصولات لبنی به ارزش دومیلیارد تومان، خرید و ارسال ۱۵۰ دستگاه بخاری برقی به ارزش یکصد میلیون تومان، ارسال محصولات بهداشتی به ارزش ۶۰ میلیون تومان و ارسال سه کامیون کنسرو لوبیا و تن ماهی به ارزش ۲ میلیارد تومان از جمله کمک‌هایی بوده که از دهه فجر تاکنون انجام شده است.

ترکی همچنین اعلام کرد: ارزیابی میزان خسارت منزل بازنشستگانی که در زلزله خوی بیش از ۵۰ درصد آسیب دیده یا تخریب شده به وسیله کارشناسان بیمه ملت از امروز (پنجشنبه ۴ اسفند) برای بازسازی به همت این صندوق آغاز می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شامگاه ۱۱بهمن و در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سفر به استان آذربایجان غربی از محل اسکان زلزله زدگان شهرستان خوی بازدید کرد.

وی در دیدار با بازنشستگان و آسیب دیدگان از زلزله ۵.۸ ریشتری خوی، مطالبات و خواسته‌های آنان را شنید و بلافاصله دستوراتی را در چندمحور مختلف از جمله پرداخت وام ضروری و ارسال تجهیزات و وسایل گرمایشی برای رفع دغدغه‌های بازنشستگان، به واحد‌های داخلی و مدیریت استانی صندوق و تعدادی از شرکت‌های تابعه صادر کرد./ صدا و سیما

برچسب ها: وام بازنشستگان کانون بازنشستگان زلزله خوی
ارسال نظر
آخرین اخبار