۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۱۰۵۳۴۹
اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده
سرپرست بانک مسکن گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۴۹ هزار و ۴۶۹ واحد برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده به بانک معرفی شد که بانک در طی این مدت با ۱۸ هزار و ۱۳۷ واحد قرارداد  امضاکرده کرد.
کد خبر: ۲۷۶۷۶
امضای قرارداد پرداخت وام بافت فرسوده نزولی شد
 
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، علی عسکری سرپرست بانک مسکن یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده از سال ۹۸ تاکنون تعداد ۸۰ هزار و ۴۶۹ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شد که بانک تاکنون با ۴۱ هزار و ۵۲۳ واحد به مبلغ ۶۸۴۸ میلیارد تومان قرارداد امضا کرده است.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۴۹ هزار و ۴۶۹ واحد برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده به بانک معرفی شد که بانک در طی این مدت با ۱۸ هزار و ۱۳۷ واحد (۳۶.۶) به مبلغ ۴۹۵۰ میلیارد تومان قرارداد  امضاکرده کرد.

عسکری یادآور شد: از سال ۹۸ تا پایان مرداد سال گذشته و ابتدای دولت سیزدهم نیز تعداد ۳۱ هزار واحد برای دریافت تسهیلات نوسازی به بانک معرفی شد که با تعداد ۲۳ هزار و ۳۸۶ واحد به مبلغ ۱۸۹۸ میلیارد تومان قرارداد امضا شده است.

سرپرست بانک مسکن ۲۴ بهمن امسال گفته بود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۴۵ هزار و ۳۶۳ واحد برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده به بانک معرفی شده که بانک در طی این مدت با ۱۷ هزار و ۱۴۵ واحد (۳۷.۷ درصد) به مبلغ ۴۸۲۴ میلیارد تومان قرارداد امضا کرده است.

انتهای پیام/تسنیم

برچسب ها: بافت فرسوده بانک مسکن
ارسال نظر
آخرین اخبار