۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۹۸۴۲۵
پرینتر‌های سه بعدی در سال‌های اخیر، به دلیل روش‌های نوآورانه شان برای ساخت یک شی سه بعدی محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.
کد خبر: ۲۷۷۷۵

معرفی بهترین چاپگر سه بعدی جهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، چاپگر‌های سه بعدی در مقایسه با چاپگر‌های معمولی، متفاوت عمل می‌کنند. این فناوری می‌تواند برای ساختن زیورآلات، ابزار‌ها و هر چیز دیگری استفاده شود. در این میان انواع پرینتر‌های سه بعدی به بازار ارائه شده اند که در این گزارش به معرفی بهترین نمونه آن در سال جاری میلادی می‌پردازیم.

مطالعات انجام شده و رای گیری و نظرسنجی از سوی کارشناسان نشان می‌دهد: چاپگر سه بعدی موسوم به Anycubic Vyper به نسبت سایر نمونه‌های موجود در بازار بسیار کارآمدتر است.

این چاپگر با دارا بودن تراز خودکار مناسب، صفحه نمایش لمسی، صفحه PEI و حجم ساخت مناسب ۲۴۰ x ۲۴۰ x ۲۶۵ میلی‌متر دارای استاندارد‌های فناورانه بالایی بوده و مونتاژ آن بسیار آسان است. اشیا ساخته شده توسط این چاپگر، با کیفیت قابل اطمینانی چاپ شده و استاندارد‌های بالایی را با حداقل تغییرات ارائه می‌دهد.

بنا بر اعلام وبگاه استادی فایندز، این چاپگر سه بعدی دارای مدل‌های مختلفی است که بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد: کاربران می‌توانند از نسخه Ender ۳ S ۱ Pro آن کیفیت بهتری دریافت کنند؛ البته این مدل از چاپگر‌های سه بعدی گران‌تر است. به طور کلی پرینتر‌های گروه Vyper کیفیت کافی خوب و قیمت معقولی را ارائه می‌کند.

کارشناسان تحلیل کننده معتقدند مونتاژ اولیه چاپگر‌های AnyCubic Vyper برای مبتدیان بسیار ساده بوده و تنظیمات این پرینتر نیز سریع و دقیق است. صفحه کنترل لمسی موجود در محصولات فوق به طرز رضایت بخشی سریع و آسان برای استفاده است و تنها نقص موجود، اعلام زمان تقریبی اشتباه برای چاپ یک شیء است./ صدا و سیما

برچسب ها: چاپگر سه بعدی چاپ سه بعدی
ارسال نظر
آخرین اخبار