۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
تعداد بازدید: ۱۳۹۸۵۲
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: معاونت محترم وزیر بهداشت اظهار داشتند که این مسمومیت عمدی بوده است، اگر این صحبت درست باشد باید مسئولان امنیتی و انتظامی این موضوع را پیگیری و با عاملان و مسببین آن برخورد کنند.
کد خبر: ۲۷۷۹۲

معاونت وزیر بهداشت اظهار داشتند که این مسمومیت عمدی بوده/ با عاملان و مسببین برخورد کنید

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه، ۹ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ابتدا تشکر می‌کنم از دکتر قالیباف، نایب رئیس و هیأت رئیسه مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان که به موضوع مسمومیت دانش آموزان دختر قم ورود کرده و هیأتی را جهت رسیدگی اعزام نمودند.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: معاونت محترم وزیر بهداشت اظهار داشتند که این مسمومیت عمدی بوده است، اگر این صحبت درست باشد باید مسئولان امنیتی و انتظامی این موضوع را پیگیری و با عاملان و مسببین آن برخورد کنند.

معاونت وزیر بهداشت اظهار داشتند که این مسمومیت عمدی بوده/ با عاملان و مسببین برخورد کنید

وی تصریح کرد: مردم و حوزه انقلابی قم با هرگونه تهجر و کار خارج از عقل و منطق مخالف بوده بنابراین ضمن اینکه این کار را محکوم می‌کنیم و از این اقدامات برائت می‌جوییم و از تحصیل دختران حمایت و استقبال می‌کنیم لذا مردم عزیز مطمئن باشند که مجلس پیگیر این موضوع است و قطعاً دشمنان ملت ایران نمی‌توانند از این موضوع سوءاستفاده کنند چرا که ما این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهیم.

/مهر

برچسب ها: احمد امیرآبادی‌فراهانی مجلس کمیسیون بهداشت و درمان
ارسال نظر
آخرین اخبار