۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: ۲۱۸۵۷۴
سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، شبکه‌های توزیع و توان اجرایی مناسب برای توزیع مستقیم و اینترنتی کالا‌های اساسی به صورت توزیع مویرگی درب منازل انجام میشود.
کد خبر: ۲۷۸۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، برابر تصمیمات متخذه در ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی و همچنین مصوبات قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی، با توجه به ضرورت اعمال شفافیت و حذف واسطه گری مخرب در بازاررسانی محصولات و کالاهای اساسی و کشاورزی تولیدی کشور به روش‌های مختلف B2B/B2C/G2C/ بدین‌وسیله از شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا (استارتاپ‌های) توانمند و فعال در توزیع دیجیتال که دارای زیرساخت‌ها، شبکه‌های توزیع و توان اجرایی مناسبی برای توزیع مستقیم و اینترنتی کالاهای اساسی (نظیر مرغ، تخم مرغ، لبنیات، برنج، روغن خوراکی، شکر و...) به صورت توزیع مویرگی درب منازل هستند دعوت به عمل می‌آید تا پیشنهادات و مدل‌های کسب و کاری خود را برای این موضوع به سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ارسال کنند.

در این بیانیه آمده است: نکته قابل اهمیت اینکه پیشنهادات ارسالی باید در قالب لیست اقلام قیمتی کالاها و ملزومات اساسی وزارت جهاد کشاورزی که به صورت روزانه در پایگاه اطلاع رسانی وزارت متبوع منتشر می‌شود تنظیم  شده و ضروری است الگوهای عرضه مستقیم کالاها به درب منازل شهروندان و مردم عزیز (به شیوه‌های Last mile) به نحوی طراحی و ارائه شود که با احتساب هزینه‌های تبعی مترتب بر ارائه خدمات توسط شرکت‌ها، قیمت نهایی همان قیمت مصوب تنظیم بازاری درب منازل مردم باشد./ فارس

 

برچسب ها: کشاورزی
ارسال نظر
آخرین اخبار