۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۹۴۰۲۳
کارگردان فیلم لوپتو گفت: لوپتو در طول اکران، مخاطب خوبی داشته و وقتی در طول یک‌ماه و اندی صدرنشین گیشه سینما بوده، پس قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی را دارد.
کد خبر: ۲۷۸۱۷

لوپتو قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی را دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، عباس عسکری کارگردان فیلم لوپتو گفت: تولید انیمیشن، کار زمان‌بری است، به‌ویژه برای تولید انیمیشن سه‌بعدی، در مقایسه با رئال، زمان بیشتری نیاز است. تولید لوپتو در حقیقت از تابستان۹۵ استارت خورد و پایان سال۹۷، کار تمام شد.

کارگردان فیلم لوپتو همچنین گفت:لوپتو در طول اکران، مخاطب خوبی داشته است. وقتی می‌بینیم در طول یک‌ماه و اندی صدرنشین گیشه سینما بوده، پس قابلیت رقابت را دارد. کودکی که تا چند وقت پیش با تلفن‌همراه یا در تلویزیون، انیمیشن خارجی می‌دید حالا لوپتو را می‌بیند.

عسکری همچنین بیان داشت:در لوپتو، فرشته و ایمان به خدا هست. لوپتو امید و تلاش را در کنار ایمان نشان می‌دهد، ما روز اول که نشستیم ایده لوپتو را بررسی کنیم، محتوا مدنظرمان نبود، هدف‌مان این بود که ببینیم آیا این ایده ظرفیت جذب مخاطب را دارد یا نه، ایده وقتی جذابیت داشته باشد ادامه پیدا می‌کند و محتوا را به‌وجود می‌آورد.

وی در ادامه افزود: به لحاظ سینمای کودک، ما فیلم کم داریم، در همه دنیا انیمیشن‌ها مخاطب بسیاری دارند، چراکه کودکان به همراه خانواده‌های‌شان برای تماشا به سینما می‌روند. اینگونه فیلم‌ها بسته‌ای فرهنگی برای خانواده و کودک است و جزو تفریحات خانوادگی به‌شمار می‌روند. در ایران اما، فیلم کودک به‌خوبی شناخته نشده است و تعداد فیلم‌های کودک چندان زیاد نیست. به نظرم باید کیفیت فیلم‌ها بهتر شود تا مخاطب کودک را جذب کند./ صدا و سیما

برچسب ها: انیمیشن لوپتو انیمیشن کارگردان سینما
ارسال نظر
آخرین اخبار