۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
تعداد بازدید: ۱۱۵۳۵۷
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی: با توجه به دستور وزیر صمت مبنی بر تأمین کالا و خدمات به‌صورت اقساط بدون بهره برای کارکنان دولت، این طرح در ابتدا برای کارکنان وزارت صمت و سازمان‌های تابعه، سپس برای کارکنان وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز وزارت آموزش و پرورش آغاز شده است.
کد خبر: ۲۷۹۶۸
فراهم شدن تأمین کالا و خدمات اقساطی  برای ۲ میلیون خانوار
 
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بر اساس اعلام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، اجرای آزمایشی این طرح در ماه‌های قبل آغاز و در دهه فجر امسال مقدمات اجرای فاز اصلی آن مهیا و در حال حاضر این شبکه در حال بهره‌برداری است.

شبکه هما از تولیدکنندگان، واردکنندگان مواد اولیه، شرکت‌های پخش، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اصناف و ذی‌حسابی ادارات و سازمان‌های دولتی تشکیل شده و هدف آن هوشمندسازی و تسهیل مبادلات اقساطی بین فعالان حوزه تولید و خدمات است.

امین کلاهدوزان رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در این باره گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰۰ فروشگاه در سراسر کشور در این طرح عضو شده‌اند.

وی افزود: با توجه به دستور وزیر صمت مبنی بر تأمین کالا و خدمات به‌صورت اقساط بدون بهره برای کارکنان دولت، این طرح در ابتدا برای کارکنان وزارت صمت و سازمان‌های تابعه، سپس برای کارکنان وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز وزارت آموزش و پرورش آغاز شده است.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ادامه داد: سایر کارکنان دولت نیز بر اساس اولویت ثبت‌نام و تأمین منابع می‌توانند از تاریخ ۱۵ اسفند با مراجعه به آدرس Homa.behinyab.ir از مزایای این طرح استفاده کنند.

به گفته وی، پیرو فراخوان‌های صورت گرفته توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به عنوان مجری شبکه هما، از تمامی تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان شرکت‌ها، بانک‌ها و موسسات تسهیلاتی فعال در حوزه تامین اعتبار برای عضویت و ارائه خدمات در این شبکه دعوت صورت گرفته است که تاکنون توافقات با ۳ مجموعه مجری نهایی شده است.

علاوه بر این تاکنون بیش از ۱۰۰ نام تجاری معتبر در حوزه تأمین کالا در این طرح مشارکت داشته‌اند. تنوع کالا و خدمات در این طرح تاکنون بیش از ۱۲۰۰۰ قلم کالا و خدمت بوده و این تعداد در حال افزایش است.

در حال حاضر ظرفیت ارائه خدمات این شبکه برای ۲ میلیون خانوار فراهم شده است که این ظرفیت تا انتهای سال آینده به ۷ میلیون خانوار خواهد رسید.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار