۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
تعداد بازدید: ۸۴۳۲۱
پلیس راهور کشور محدودیت های ترافیکی تعطیلات پیش رو را اعلام کرد؛ به این ترتیب تردد انواع وسایل نقلیه درروزهای 5 شنبه و جمعه از ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
کد خبر: ۲۸۰۷۴

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پیش رو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با دریافت آخرین گزارش‌های ترافیکی وضعیت و محدودیت‌های ترافیکی برخی از محور‌ها را اعلام کرد.

بر این اساس در آزادراه قزوین-کرج (پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس)، آزادراه کرج-تهران (پل فردیس تا پل کلاک) و محور شهریار-تهران (سه راهی شهر قدس) ترافیک مشاهده می‌شود.

این در حالی است که در سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

محدودیت‌های ترافیکی

۱- تردد موتورسیکلت

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۰ اسفند از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲) محور کرج- چالوس

الف- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع هستند.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۶ تا ۲۴ از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

ج - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

۳) محور هراز

الف- تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ اسفند و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

ج- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ اسفند از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

۴) محور تهران - فیروزکوه - قائم شهر

تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ اسفند از مسیر جنوب به شمال محور تهران – فیروزکوه - قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

۵) محور قم

تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند تا ساعت ۱۸۰۰ روز چهارشنبه ۱۷ اسفند از:

الف- میدان ۷۲ تن به سمت جمکران ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین (روی پل میدان ۷۲ تن به سمت اتوبان قم کاشان) تردد کنند.

ب- عوارضی اتوبان قم - کاشان به سمت میدان ۷۲ تن ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین (بعد از عوارضی اتوبان قم - کاشان به سمت رودخانه تغییر مسیر داده و در ادامه از کنار گذر منتهی به خیابان شهید بادیان وارد کمربندی امام علی (ع) و در ادامه به سمت جاده قدیم قم تهران و سلفچگان) تردد کنند.

ج – جاده قدیم کاشان - قم نرسیده به پل امیرکبیر به سمت مسجد مقدس جمکران ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین (کنارگذر پل امیرکبیر وارد اتوبان کاشان - قم) تردد کنند.

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو تلقی می‌شود./ مهر

برچسب ها: محدودیت ترافیکی جاده پلیس راهور
ارسال نظر
آخرین اخبار