۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۹۱۹۷۱
دکتر رئیس زاده گفت: نوع نگاه مسئولان به حوزه سلامت، آینده پزشکی کشور را دگرگون خواهد کرد. جامعه پزشکی سرمایه عظیمی برای کشور است و این سرمایه قیمتی ندارد؛
کد خبر: ۲۸۱۵۱

نوع نگاه مسئولان، آینده پزشکی را دگرگون خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دکتر محمد رئیس زاده افزود: وضعیتی که هم اکنون داریم در مقایسه با چنددهه قبل غیر قابل توصیف است؛ وضعیت بهتر شده و این پیشرفت‌ها ادامه دارد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که توانستیم در دوران سخت ۸ سال دفاع مقدس پیشرفت کنیم و اکنون به اینجا رسیده ایم؛ ادامه داد: نوع نگاه مسئولان به مسائل برای گشایش مرز‌های علمی بسیار اهمیت دارد.

دکتر رئیس زاده گفت: نوع نگاه مسئولان به حوزه سلامت، آینده پزشکی کشور را دگرگون خواهد کرد. جامعه پزشکی سرمایه عظیمی برای کشور است و این سرمایه قیمتی ندارد؛ مشکلات حوزه بهداشت و درمان کشور به دست این قشر حل می‌شود و می‌تواند در عرصه جهانی آورده‌هایی داشته باشد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با ا شاره به این که جامعه پزشکی ایران قانونی و شرافتمندانه فعالیت می‌کند؛ اذعان کرد: در نقاط مختلف کشور به خصوص پزشکان جوان با تمام مشکلاتی که وجود دارد، در حال خدمت رسانی هستند.

دکتر رئیس زاده افزود: برای ارتقاء جامعه پزشکی حفظ وحدت و انسجام بسیار با اهمیت است؛ از این رو به جای تخریب یکدیگر نصیحت دوستانه را در پیش گیریم./ سازمان نظام پزشکی

برچسب ها: محمد رئیس زاده سازمان نظام پزشکی پزشکان مسئولان
ارسال نظر
آخرین اخبار