۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۹۵۴۲۵
مجید بهزادپور اجرای طرح‌هایی نظیر کروکی آنلاین را مفید توصیف کرد و از راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعاتی حوادث کشور در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۵۰

راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعاتی حوادث کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مجید بهزادپور که در آئین تجلیل از خادمان اربعین سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه همواره در کنار ایفای تعهدات حرفه‌ای در انجام مسئولیت‌های اجتماعی پیشگام بوده است.

رئیس کل بیمه مرکزی در این آئین که با حضور سردار میراحمدی _معاون انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین_، سردار هادیان‌فر _فرمانده پلیس راهور فراجا_، سردار ذوالقدر _رئیس اداره گذرنامه_ و مقامات کشوری و مدیران ارشد صنعت بیمه برگزار شد، خاطرنشان کرد: پوشش ریسک‌های خرد و کلان کشور زمینه گسترش فضای آرامش و امنیت تمامی آحاد جامعه را در سخت‌ترین شرایط ممکن فراهم می‌آورد.

وی حضور گسترده صنعت بیمه در خدمات‌رسانی به زائران اربعین را ارزشمند و بی‌سابقه توصیف کرد و افزود: صنعت بیمه در کنار تکالیف قانونی خود، بر اساس باور قلبی و اعتقادی به زائران حسینی خدمات رسانی می‌کند.

رئیس شورای عالی بیمه، تعبیر مقام معظم رهبری از مراسم اربعین به عنوان نماد اقتدار جهان اسلام را راهگشا و نقشه راه ارزیابی کرد و افزود: سفر آسان، ایمن و ارزان اربعین نیز از هدفگذاری‌های دولت سیزدهم بود که خوشبختانه با حمایت و همراهی تمامی مسئولان و خادمان مردم تحقق یافت.

وی از صنعت بیمه به عنوان یکی از مردمی‌ترین صنایع کشور نام برد و افزود: صنعت بیمه در هر کجا که نیاز به گسترش چتر آرامش احساس شود حضور جدی و اثربخش خود را اعلام می‌کند.

بهزادپور با اشاره به نقش‌آفرینی پررنگ صنعت بیمه در تحقق اهداف سند تحول اقتصادی به تشریح آخرین دستاورد‌های این صنعت پرداخت.

رئیس کل بیمه مرکزی، صیانت از منابع بیمه‌ای را در گرو کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی دانست و ابراز امیدواری کرد با گسترش تعاملات بین دستگاهی این هدف گذاری نیز به نتیجه مطلوب برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اجرای طرح‌هایی نظیر کروکی آنلاین را مفید توصیف کرد و از راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعاتی حوادث کشور در آینده نزدیک خبر داد.

بر اساس این گزارش، سردار سیدمجید میراحمدی _رئیس ستاد اربعین کشور_ نیز در این نشست روند برپایی مراسم اربعین را اعجاز گونه توصیف کرد و از زحمات خالصانه و مجاهدت‌های صنعت بیمه در ارائه خدمات صادقانه در مسیر نورانی و معنوی اربعین قدردانی کرد و افزود: در مراسم اربعین ۱۴۰۱ هیچ مورد شکایت از خدمات مبتنی بر تعهدات بیمه‌ای در ستاد اربعین کشور ثبت نشده و این نشانه مسئولیت‌پذیری خادمان مردم در این صنعت است./ مهر

برچسب ها: بیمه بیمه مرکزی صنعت بیمه
ارسال نظر
آخرین اخبار