۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۱۱۳۳۰۰
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در رشته توییتی بر لزوم مقابله با اسلام‌هراسی توسط جامعه بین‌المللی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۸۴۱۷

رسانه‌های خبری مسلمان‌ستیز خود تهدیدی برای حقوق بشر محسوب می‌شوند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل روز چهارشنبه در توییتی به مناسبت بزرگداشت روز مبارزه با اسلام‌هراسی در ۱۵ مارس نوشت: زمان آن فرارسیده که جامعه بین‌المللی با نفرت‌پراکنی و اقدام‌های مشمئزکننده علیه مسلمانان - که بخش قابل توجهی از جمعیت جهان را تشکل می‌دهند - مقابله کند.

این نمایندگی در توییت دیگری نوشت: جمهوری اسلامی ایران قویا هرگونه اقدام علیه اشخاص به دلیل مذهب یا باورهای‌شان را رقت‌آور می‌داند و همبستگی کامل خود با قربانیان حملاتی که از اسلام‌هراسی در سراسر جهان نشات گرفته‌اند را ابراز می‌دارد.

نمایندگی ایران در ادامه نوشت: نشست امروز نشانگر قدرت عزم‌مان برای رسیدگی موثر به اسلام‌هراسی ازجمله در رابطه با نفرت‌پراکنی، تبعیض، حملات تروریستی و خشونت علیه نه تنها مسلمان، بلکه علیه عقاید، اصول و زیارتگاه‌های مقدس‌شان بوده است.

در توییت پایانی نمایندگی ایران در سازمان ملل آمده است: در طی دهه‌های گذشته، شبکه گسترده‌ای از رسانه‌های خبری مسلمان‌ستیز پدیدار گشته است. آن‌ها خشونت و رفتار‌های ناسزاوار علیه مسلمانان را ترویج می‌کنند که خود تهدیدی برای حقوق بشر محسوب می‌شود.

/باشگاه خبرنگاران جوان 
برچسب ها: نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل روز مبارزه با اسلام‌هراسی
ارسال نظر
آخرین اخبار