۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۰۸۴۲۳
به گفته سخنگوی ایران ایر در صورتی که در ایستگاه‌های هوایی مشکلی برای یکی از ایرلاین‌ها ایجاد شد ایران ایر با حداکثر ظرفیت  خدمات ارائه دهند و همچنین  در صورتی که برای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  در یکی از ایستگاه‌ها مشکلی ایجاد شد، این شرکت‌های هواپیمایی که تفاهم کردند به مسافران ایران ایر خدمات دهند.
کد خبر: ۲۸۴۴۸

شرکت های هواپیمایی  تفاهم کردند به مسافران ایران ایر خدمات دهند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حسام قربانعلی سخنگوی ایران ایر گفت: در راستای هم افزایی بیشتر در بین مسافران نوروزی   تفاهم  نامه و هماهنگی مضاعفی  بین  شرکت های هواپیمایی  ایران ایر، قشم ایر، آتا،   آسمان و کیش ایر  ایجاد شد.

به گفته سخنگوی ایران ایر در صورتی که در ایستگاه های هوایی مشکلی برای یکی از ایرلاین ها ایجاد شد ایران ایر با حداکثر ظرفیت  خدمات ارائه دهند  و همچنین  در صورتی که برای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  در یکی از ایستگاه ها مشکلی ایجاد شد، این شرکت های هواپیمایی که تفاهم کردند به مسافران ایران ایر خدمات دهند.

او می‌گوید: این هماهنگی و تفاهم در راستای خدمات بهتر و پاسخ گویی به  مسافران است و  امیدوار هستیم  این مرحله از سفرها که از امروز شروع  و تا ۱۵ فرودین ماه ادامه دارد با بهترین خدمات برای مسافران همراه باشد.

 

/باشگاه خبرنگاران جوان 
برچسب ها: هواپیمایی پرواز داخلی
ارسال نظر
آخرین اخبار