۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۱۶۱۶۹۷
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری در گفتگو با خطوط:
علی‌پور گفت: تمامی کارشناسان و کارمندان کانون کارشناسان دادگستری تهران از بیمه تکمیلی، عمر و حادثه برخوردارند، بیمه تکمیلی و عمر تا ۲۰۰ میلیون تومان و بیمه حادثه تا ۲۵۰ میلیون تومان.
کد خبر: ۲۸۵۵۰
نویسنده : محدثه عزیزی

برخورداری کارمندان کانون از بیمه تکمیلی و عمر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در ادامه بخش دوم گفتگو با رضا علی‌پور، رئیس کانون کارشناسان دادگستری استان تهران را مشاهده می‌کنید:

علی‌پور به چند مورد از کار‌های خیری که انجام داده‌اند، اشاره کرد و گفت: این کانون کار‌های خیری بسیاری انجام داده است. زمانی که سیل در گلستان اتفاق افتاد، ساخت یکی از مدرسه‌های آن‌جا را به عهده گرفتیم، در بخش دیگر، در دشت آبخوان بلوچستان که ۳۰ روستا دارد، دختر‌ها بیشتر از ۶ کلاس نمی‌توانند درس بخوانند، به همین دلیل در آنجا یک مجتمع شبانه‌روزی دبیرستان دخترانه ساخته‌ایم.

برنامه‌ای در شهرستان خوی در نظر داریم

رئیس کانون کارشناسان دادگستری تهران در ادامه تصریح کرد: بر اثر زلزله خوی نیز برنامه‌ای در پیش داریم. اگر موافقت مجموعه را بگیریم، دو مدرسه به تعداد ۶ کلاس، یکی دخترانه و دیگر پسرانه می‌سازیم.

برخورداری کارمندان از بیمه تمیلی، عمر و حادثه

وی ادامه داد: تمامی کارشناسان و کارمندان این کانون از بیمه تکمیلی، عمر و حادثه برخوردارند، بیمه تکمیلی و عمر تا ۲۰۰ میلیون تومان و بیمه حادثه تا ۲۵۰ میلیون تومان که جمعا ۴۵۰ میلیون تومان قرارداد بیمه‌ای بسته شده است.

علی‌پور گفت: با بیمارستان تریتا که در بین بیمارستان‌های تهران رتبه اول را کسب کرده است، قردادی داریم. در پی این قرارداد همکاران کانون با مبلغ ۲۰ هزارتومان تمامی خدمات خود را انجام می‌دهند.

رئیس کانون کارشناسان دادگستری در مورد میزان حقوق کارمندان بیان کرد: تمامی حقوق کارمندان بالا است تا آرامش خاطر داشته باشند و دست به گرفتن رشوه و کار‌های آلوده نزنند.

اختصاص ده میلیارد تومان برای بیماری‌های مزمن

وی ادامه داد: در هر سال حدود ده میلیارد تومان برای کارمندانی که بیماری‌های مزمن همانند سرطان، کرونا و از این قبیل بیماری‌ها دارند، در نظر داریم. مثل یک پدر بالاسر بچه‌های کانون هستیم.

علی‌پور در پایان به انتخابات کانون اشاره کرد و گفت: انتخابات به صورت فضای مجازی است. این انتخابات به مدت سه ماه موقت است تا انشاالله موانع موجود رفع و انتخابات اصلی برگزار شود.

برچسب ها: کانون کارشناسان دادگستری ویدیو پرونده حقوقی
ارسال نظر
آخرین اخبار