۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۱۰۹۰۰۵
رئیس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: یک‌هزار و ۱۱۵ کیلوگرم داروی دامی و مواد ضدعفونی کننده تاریخ گذشته و بی کیفیت پارسال در این استان کشف و معدوم سازی شد.
کد خبر: ۲۸۷۵۶

کشف یک‌هزار و ۱۱۵ کیلوگرم داروی تاریخ گذشته دامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دکتر سید «کمال سجادی»، افزود: این دارو‌ها در جریان بازدید‌های بهداشتی از مراکز تحت نظارت اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از جمله داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز مایه‌کوبی و آزمایشگاه‌های استان کشف و معدوم سازی شد.

وی ادامه داد: یک هزار و ۴۴۴ مورد بازدید بهداشتی پارسال از سوی بازرسان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از داروخانه‌ها، شرکت‌های پخش دارو، مواد بیولوژیکی، درمانگاه‌ها و مراکز مای کوبی استان انجام شده است.

رئیس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۱۲ گروه از ناظران اداره کل دامپزشکی این استان در تمامی شهرستان‌های استان وظیفه نظارت و بازرسی از مراکز تحت نظارت اداره دارو و درمان این اداره کل را برعهده دارند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان، و یک هزار و ۵۳۹ روستا، دارای ۹۶۰ واحد مرغداری صنعتی، ۴۹۱ واحد گاوداری صنعتی و ۱۹۱ واحد کارگاه پرورش آبزیان است./ ایرنا

برچسب ها: دارو دامپزشکی استان مرکزی
ارسال نظر
آخرین اخبار