۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
تعداد بازدید: ۱۲۴۱۹۹
امراللهی در حاشیه کارگروه امنیت غذایی استان بوشهر خبر داد:
مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی از پایین آمدن قیمت گوشت قرمز در روز‌های آینده خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۱۸

قیمت گوشت قرمز در بوشهر به ۲۱۰ هزار تومان کاهش یافت

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مسعود امراللهی در حاشیه کارگروه امنیت غذایی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش برای تامین گوشت قرمز و مرغ و سایر اقلام ضروری مردم در سراسر کشور با جدیت انجام می‌شود.

وی افزود: از اواخر اسفتد تاکنون و با ورود گردشگران داخلی و خارجی به استان بوشهر، نظارت دقیقی بر بازار به منظور خدمات‌رسانی بهینه به مردم و مهمانان انجام شده و از متولیان امور در این زمینه تقدیر می‌شود.

مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از پایین آمدن قیمت گوشت قرمز در روزهای آینده خبر داد و تصریح کرد: اکنون قیمت گوشت قرمز در بوشهر بالاست و با مجوزی که به ستاد تنظیم بازار استان‌ها برای کشتار روزانه داده‌ایم، طی روزهای آینده قیمت گوشت قرمز در بوشهر به ۲۱۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.

امراللهی اضافه کرد: در نقاط گردشگرپذیر استان بویژه مناطق ساحلی، نظارت دقیقی در زمینه تامین کالاهای اساسی داشتیم و بحمدالله تمام اقلام با فراوانی مورد نیاز در دسترس مردم و مهمانان است.

وی افزود: با هر نوع گرانفروشی و کم‌فروشی در بازار در سراسر کشور برخورد قاطع می‌شود و اجازه نمی‌دهیم که سودجویان غیر متعارف، به اهداف خود برسند.

مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیش‌بینی ورود و اقامت ۱۱ میلیون گردشگر در استان بوشهر شده ‌که تمام توان مسئولان استان بوشهر برای خدمات‌رسانی بهتر و موثرتر به جامعه هدف است.

/بازار

برچسب ها: #مسعود امراللهی #وزارت جهاد کشاورزی #قیمت گوشت قرمز
ارسال نظر
آخرین اخبار