۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۹۰۰۲۶
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: با سویچ جامعیت در نظارت، شفافیت در نظارت، سرعت عمل در نظارت، هوشمند شدن نظارت عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۸۵۵

نظارت و افزایش شفافیت بیمه مرکزی با

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، آقای مشعلچی گفت: موضوع پروژه سویچ اطلاعات در اغلب رگولاتور‌ها (تنظیم گر) وجود دارد بیمه مرکزی نیز برای بحث نظارت دقیق خودش نیازمند ابزار‌هایی بدون مداخله عملیاتی است.

او در ادامه افزود: در گذشته در برخی کارگزاری‌ها به ویژه کارگزاری‌های برخط این شائبه وجود داشت که شاید نهاد ناظر با پروژه سویچ بخواهد مداخله عملیاتی داشته باشد، اما چندین جلسه برگزار شد تا این ابهامات رفت شد.

مشعلچی افزود: موضوع استفاده از سویچ اطلاعات در بخش صدور و پرداخت خسارت برای جلوگیری از تخلف مورد تاکید است البته اکنون این اتفاق رخ می‌دهد، اما موضوع سویچ این نظارت را گسترده‌تر و هوشمند‌تر می‌کند.

او گفت: سویچ یعنی نظارت و افزایش شفافیت بیمه مرکزی بدون هیچ گونه دخالتی در عملیات اجرایی است. با سویچ جامعیت در نظارت، شفافیت در نظارت، سرعت عمل در نظارت، هوشمند شدن نظارت عملیاتی می‌شود. در نهایت سامانه‌های سویچ موجود است فقط یک فرآیند تعریف می‌شود که بتواینم اطلاعات را در این سامانه‌ها بدون هزینه ایجاد کنیم.

او می‌گوید: کارگزاری‌ها واسطه شرکت‌های بیمه‌ای هستندکه برخی از آن‌ها به شکل برخط هستند./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: بیمه مرکزی صنعت بیمه
ارسال نظر
آخرین اخبار