۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۹۶۹۷۹
عضو شورای شهر تهران گفت: از عملکرد خودمان رضایت بالایی نداریم، امیدوار هستیم بتوانیم در سطح شهر خدمات به گونه‌ای ملموس باشد که به جای گزارش دادن، مردم به ما بگویند چه تحولاتی را مشاهده کردند.
کد خبر: ۲۸۸۸۸

از عملکردمان در شورای شهر رضایت بالایی نداریم/ نیاز به تلاش بیشتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، میثم مظفر، با اشاره به پیگیری‌های طرح رصد و توسعه محلی اظهار کرد: دبیرخانه‌ای به صورت متمرکز بابت پیگیری و بررسی این پروژه‌ها ایجاد شده و گزارش‌هایی که از این دبیرخانه منتشر شد حاکی از پیشرفت‌های بسیار خوب در پروژه‌های توسعه محلی بوده است.

وی ادامه داد: انشاالله گزارشی از پروژه‌های توسعه محلی و طرح رصد که مشکلات شهروندان را حل می‌کند و خروجی‌های آن‌ها به مصداق و آدرس منتشر خواهد شد.

مظفر با بیان اینکه کمیته بودجه در سال گذشته تنظیم و بررسی حسابرسی‌های مالی را انجام داده است گفت: حسابرسی‌های معوق بسیاری در مدیریت شهری وجود داشت و زمان زیادی را برای بررسی این حسابرسی‌ها انجام دادیم تا اگر احیاناً تخلفات، چالش‌ها و نقاط ضعفی در عملکرد شورا و شهرداری تهران وجود داشته است بررسی شود و این موضوع حجم زیادی از برنامه‌های کمیته بودجه را تحت شعاع خود قرار داد.

عضو شورای شهر تهران درباره شأن نظارتی شورای شهر تهران گفت: بسیاری از گزارش‌های تخلفات یا تذکراتی که به شهرداری تهران مطرح می‌شد در شأن نظارتی شورا بود مکاتبات مکرر و متعددی وجود دارد که بر اساس آن‌ها سعی کردیم در هرکجا که لازم بوده شهرداری تهران را تقویت کنیم.

مظفر ادامه داد: نگاه همیشگی ما این بوده است که مدیران را به دور از نگاه‌های سیاسی تقویت کنیم، اما این به معنی مماشات از اقدامات نبوده است و در خیلی از موارد با جدیت ورود پیدا کرده‌ایم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بازدید‌های میدانی و سرکشی از پروژه‌های نیمه تمام از شهر گفت: بررسی این موارد از جمله شئون شورای شهر تهران بوده است و اگر بخواهم هندسه‌ای از اقدامات شورای شهر تهران ارائه این موضوعات باید مطرح شود.

وی در پاسخ به اینکه چه نمره‌ای به عملکرد شورای شهر می‌دهد گفت: از عملکرد خودمان رضایت بالایی نداریم و احساس می‌کنم باید تلاش بیشتری انجام می‌دادیم مخصوصاً در خروجی‌های بیشتری که مردم و شهروندان از ما انتظار دارند در وضعیت سخت و معیشت اقتصادی امیدوار هستیم بتوانیم در سطح شهر خدمات به گونه‌ای ملموس باشد که به جای گزارش دادن، مردم به ما بگویند چه تحولاتی را مشاهده کردند./ مهر

برچسب ها: شورای شهر تهران عضو شورای شهر تهران مدیریت شهری
ارسال نظر
آخرین اخبار