۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید: ۱۶۷۵۷۲
بیمه درمانی دی در واکنش به گزارش زیان‌دهی بیمه درمانی دی که در گزارش ماهانه مهر ماه این شرکت در سایت کدال منتشر شده است جوابیه‌ای را منتشر کرده است.
کد خبر: ۲۸۹۲

 

جوابیه بیمه درمانی دی درباره زیان‌دهی

به گزارش پایگاه خبی تحلیلی خطوط، با توجه به انتشار گزارش زیان‌دهی بیمه درمانی دی که در سایت تجارت‌نیوز منتشر شده است. این شرکت درباره این مطلب و نوع محاسبات آن جوابیه‌ای را منتشر کرده است.

قوانین محاسباتی در صنعت بیمه، صرفاً با اندازه‌گیری حق بیمه دریافتی و میزان خسارت پرداختی از سوی شرکتهای بیمه‌ای محاسبه نمی‌شود.

در این نوع از کسب و کار، مبالغ خسارت از سوی شرکت‌های بیمه‌ای، در مدت زمان اجرای قرارداد، به بیمه شدگان پرداخت می‌شود اما حق بیمه‌ای که شرکت از بیمه‌گذاران دریافت می‌کند، به صورت یکجا خواهد بود.

بنابراین جهت رفع چنین خلا محاسباتی، شاخصی به نام ذخائر وجود دارد که میزان سود و زیان را به یکدیگر نزدیک می‌کند.

همچنین باید خاطر نشان کرد، بزرگترین پروژه شرکت بیمه دی، قرارداد تکمیل درمان خانواده معزز شهداء و ایثارگران سراسر کشور است که گرچه خسارت آن توسط بیمه دی، طی مدت زمان قرارداد و به تدریج، پرداخت می‌شود، اما حق بیمه آن در آذرماه و به صورت یک جا شناسایی می‌شود.

همچنین قابل ذکر است، شرکت بیمه دی توانسته در دو سال اخیر به سطح یک توانگری دست یافته و به عنوان پُربازده‌ترین شرکت بیمه‌ای کشور از سوی بیمه مرکزی ج.ا.ا معرفی شده است./ تجارت نیوز 

 

برچسب ها: بیمه بیمه دی زیان دهی
ارسال نظر
آخرین اخبار