۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
تعداد بازدید: ۱۰۲۷۹۰
رئیس مرکز بهداشت زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه پس از ۱۵۵ روز بدون فوتی کرونا، بار دیگر این ویروس منحوس روز گذشته جان یکی از شهروندان زاهدانی را گرفت.
کد خبر: ۲۸۹۲۰

زنگ هشدار کرونا به صدا درآمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سید محمود فاطمی، اظهارداشت: با وجود همه هشدار‌ها و آغاز پیک هشتم کرونا و بالا رفتن تعداد موارد ابتلا در روز‌های اخیر باز هم شواهد نشان از کم توجهی شهروندان عزیز به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خصوصا در اماکن عمومی و دید و بازدید‌های نوروزی است.

وی بیان کرد: از مردم عزیز که در گذشته با رعایت دستورالعمل‌ها، مهمترین نقش را در غلبه بر این بیماری ایفا کرده‌اند انتظار همراهی با مدافعان سلامت و عمل فعالانه به توصیه‌های بهداشتی را داریم.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: به این منظور شهروندان گرامی بویژه سالمندان و افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای لازم است تا در صورت امکان در خانه بمانند، همچنین افراد دارای علامت بهتر هست در دورهمی‌ها و مراسم افطاری شرکت نکرده و در صورت لزوم حتما در اماکن عمومی از ماسک استفاده شود.

وی افزود: همچون گذشته تزریق واکسن کووید۱۹ و دُز یادآور در افرادیکه ۶ ماه از آخرین نوبت دریافت آن‌ها گذشته در پیشگیری از بیماری و یا شدت آن بسیار حائز اهمیت است./ ایرنا

برچسب ها: بیماری کرونا فوتی کرونا زاهدان مبتلایان
ارسال نظر
آخرین اخبار