۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید: ۳۳۹۱۵۲
با تصمیم بانک مرکزی از امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ فروش دلار دولتی با کارت ملی از روش پرداخت اسکناس به خریدار به روش واریز به حساب ارزی خریدار تغییر کرد.
کد خبر: ۲۹۰۴۹

تصمیم جدید بانک مرکزی/ تغییر شرایط فروش ارز با کارت ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی تاکید شده است از امروز روش فروش ارز به صورت اسکناس در سرفصل تامین نیاز‌های ضروری کد ۵۶ به متقاضیان از روش پرداخت مستقیم اسکناس به متقاضی به روش وارز حساب ارزی متقاضی نزد بانک‌ها تغییر می‌کند.

همچنین در ادامه بخشنامه خطاب به صرافی‌ها آمده است که صرافی‌هایی که در روز‌های گذشته اقدام به خرید اسکناس از بازار متشکل معاملات ارزی کرده اند با قید تسریع در سرفصل تامین نیاز‌های ضروری کد ۵۶ طبق روال قبلی اقدام نموده و وضعیت بازار ارزی خود را در روز جاری صفر کنند.

برچسب ها: فروش ارز بانک مرکزی بخشنامه کارت ملی
ارسال نظر
احمد
۱۴:۴۵ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
هر روز یه قانون خودتونو مسخره کردین یا ملت و یعنی با تغییر قانون میخوان نشون بدین کار می کنید نه بابا ... خبر ندارید یه مشت هالو بیسواد شب از خواب پامیشن یه قانون فردا یه قانون از ارز پتروشیمی ها بگیر تا ارز مسافرتی و غیره قبر پدرتون با این اقتصاد داریتون
ناشناس
۱۴:۵۵ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
والا این بیسواد ها بقالی هم بلدنیستن بگردونن چه برسه به بانک مرکزی هر روز یه قانون ۴۳ سال هنوز کشور قانون نداره کلاه کلاه می کنیم چه پیشرفتی چه رشد تولیدی انتظار داریم اخه با کدوم برنامه مسخره ها
ناشناس
۰۷:۲۹ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
هر سازی می زنند مردم می رقصند
آخرین اخبار