۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۹۱۶۵۵
نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس گفت: متأسفانه مجمع تشخیص مصلحت نظام یک بروکراسی ایجاد کرده و طرحی که واقعاً برای تقویت غذایی نیاز است، دو سال است که معطل مانده است.
کد خبر: ۲۹۱۱۸

طرح امنیت غذایی در مجمع تشخیص مصلحت نظام معطل مانده است

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: طرح امنیت غذایی بیش از دو سال است که بین کمیسیون کشاورزی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال رفت و آمد است.

وی ادامه داد: متأسفانه مجمع تشخیص مصلحت نظام یک بروکراسی ایجاد کرده و طرحی که واقعاً برای تقویت غذایی نیاز است، دو سال است که معطل مانده است.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی وقت زیادی برای بررسی و تصویب طرح امنیت غذایی گذاشت، اما چندین ماه است که این طرح در مجمع تشخیص مصلحت نظام معطل مانده است. باید فکری برای وضعیت مجمع شود چرا که کار مجلس شورای اسلامی را کند کرده است. نمایندگان وقت زیادی می‌گذارند و کار می‌کنند اما با این معطلی کارها بی‌اثر می‌شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: این موضوع در جلسه شورای هماهنگی مجلس شورای اسلامی که با حضور رؤسای کمیسیون‌ها و هیأت رئیسه در روز گذشته تشکیل شد، مورد بررسی قرار گرفت و تاکید شد این طرح باید مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

برچسب ها: شورای نگهبان مجمع تشخیص مصلحت محمدرضا صباغیان
ارسال نظر
آخرین اخبار