۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۷۵۷۱۹
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر افراد زیادی از اتباع در شهر ما زندگی و باید از خدمات استفاده کنند، اظهار کرد: با توجه به مشکل کارت شناسایی این افراد، شرکت مترو فکری به حال اتباع کند.
کد خبر: ۲۹۲۹۲

شرکت مترو فکری به حال اتباع کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پرویز سروری در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: به اعتراض ما برای برگزار نشدن نمایشگاه کتاب در شهر تهران توجهی نشدشاهد مشکلات جدی ترافیکی در شهر تهران به دنبال برگزاری نمایشگاه‌ها هستیم؛ متأسفانه نمایشگاه کتاب قرار نیست در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود.

سروری افزود: ما این موضوع را بار‌ها از رئیس جمهور و وزیر ارشاد درخواست کردیم که این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب با وجود ظرفیتی که دارد، رفاه را به دنبال خواهد داشت، اما درخواست ما مورد توجه قرار نگرفت؛ برای مثال در برگزاری نمایشگاه قرآن می‌توانستیم شهر آفتاب را مورد توجه قرار دهیم.

پرویز سروری همچنین در ادامه یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر افراد زیادی از اتباع در شهر ما زندگی و باید از خدمات استفاده کنند، اظهار کرد: با توجه به مشکل کارت شناسایی این افراد، شرکت مترو فکری به حال اتباع کند تا مشکل این شهروندان برطرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روزانه ۳۵ هزار افطاری ساده در ماه مبارک رمضان در بوستان‌های شهر توزیع شد، خاطرنشان کرد: مراسم افطاری ساده در ایستگاه‌های تاکسی یکی از اتفاقات جالبی بود که در شهر شاهد بودیم و این اقدام قابل تقدیر است./ صدا و سیما

برچسب ها: پرویز سروری شورای اسلامی شهر تهران شناسایی اتباع
ارسال نظر
آخرین اخبار