۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
تعداد بازدید: ۷۳۵۴۵۱
سازمان تامین اجتماعی با برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله‌برقی و تجهیزات جانبی، به فعالان این حوزه مشاوره می‌دهد.
کد خبر: ۲۹۳۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابر‌ها و تجهیزات جانبی در محل نمایشگاه بین المللی تهران طی روز‌های ۵ لغایت ۸ آذر ماه برگزار می‌شود و سازمان تامین اجتماعی به منظور ارائه خدمات به متقاضیان در این نمایشگاه حضور دارد.

بنا به اعلام تامین اجتماعی، این سازمان با برپایی غرفه‌ای در محل نمایشگاه بین المللی تهران طی مدت برگزاری نمایشگاه مذکور، به منظور ارتباط چهره به چهره، ارائه مشاوره کارگاهی به فعالان و صنعتگران کشور و با ارائه محصولات و خدمات فرهنگی و بیمه‌ای و پاسخگویی به نیاز‌های مخاطبان و مراجعان، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

‌ایجاد غرفه اطلاع رسانی، فرهنگی و ارائه مشاوره تخصصی رایگان در این نمایشگاه جهت معرفی و رضایتمندی مخاطبان سازمان تامین اجتماعی انجام می‌شود و محصولات فرهنگی و اجتماعی در قالب بورشور، پوستر، بولتن، ویژه نامه، کتاب و کتابچه، سی دی در اختیار مخاطبان قرار گرفته و به سئولات بیمه‌ای مراجعان توسط کارشناسان این سازمان پاسخ داده می‌شود.

گفتنی است سازمان تامین اجتماعی بیش از نیمی از جمعیت کشورمان را تحت پوشش دارد که به عنوان بیمه شده، بازنشسته، ازکارافتاده و مستمری بگیر، از خدمات و حمایت‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان بزرگ استفاده می‌کنند.

برچسب ها: سازمان تامین اجتماعی خدمات مشاوره بیمه ای نمایشگاه آسانسور و پله برقی
ارسال نظر
آخرین اخبار