۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۸۸۶۸۲
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی تانکر کشنده با ۲۵ تن مازوت در بزرگراه فتح خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۳۹

واژگونی تانکر کشنده با ۲۵ تن مازوت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سرهنگ علی اصغر شریفی اظهارداشت: ساعت ۰۵:۱۰ صبح امروز و در مسیر محور فتح به غرب لاین کندرو داخل دور گرد پل دپو یک دستگاه تانکر کشنده با بار ۲۵ تن مازوت، به علت خستگی و خواب آلودگی راننده، با رفیوی وسط برخورد می‌کند.

وی گفت: پس از این برخورد تانکر از مسیر اصلی معبر بزرگراهی خارج و واژگون می‌شود به نحوی که لاین کندرو و دورگرد این مسیر را کاملاً مسدود می‌کند.

سرهنگ شریفی ادامه داد: تیم‌های منطقه ۲۱ پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حاضر و نسبت به ایمن سازی محدوده اقدام و تیم‌های آتش نشانی و اورژانس جهت انجام اقدامات ایمنی و انتقال راننده مصدوم در محل حاضر شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین با توجه به شدت حادثه شاهد ترافیک بودیم که با ایجاد محدودیت مقطعی ترافیک کنترل و با استفاده از جرثقیل سنگین، این تانکر به کنار راه کشیده شد و عوامل و شهرداری تهران درحال پاکسازی محل و تیم‌های راهور نیز مشغول روان سازی ترافیک گردیدند.

سرهنگ شریفی توصیه کرد: رانندگان عزیز در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند که در صورت مشاهده خطر بتوانند وسیله نقلیه را کنترل نمایند و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین که در ساعات شب مشغول فعالیت هستند قبل از شروع کار استراحت کافی داشته باشند و در هر لحظه احساس خستگی و خواب بر آن‌ها غلبه کرد در یک محل امن توقف پس از استراحت مجدد به مسیر خود ادامه دهند./ مهر

برچسب ها: سانحه تصادف تصادفات رانندگی پلیس راهور تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار