۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۹۳۴۶۰
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت با هم مشارکت ندارند و حضور رئیس مجلس در جلسه سران قوا به معنی تعامل دو قوه نیست. متأسفانه امروز هیچ برنامه مشترکی بین دولت و مجلس وجود ندارد.
کد خبر: ۲۹۳۸۷

تجدید پیمان ملت ایران در روز قدس با آرمان‌های اسلام

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حجت الاسلام ذوالنوری در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهارداشت: ملت انقلابی ایران در روز قدس جنازه متعفن صهیونیست‌ها را زیر پا می‌گذارند و یک بار دیگر با آرمان‌های اسلام تجدید پیمان کرده و از هویت و مظلومیت فلسطین دفاع خواهند کرد

وی بیان کرد: تقریباً نیمی از عمر دولت سیزدهم سپری شده و باید وعده‌های این دولت اجرا شود. رهبر انقلاب تأکید کردند که تورم کنترل و تولید افزایش یابد اما متأسفانه شاهد گرانی‌هایی هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قیمت خودرو سرسام آور شده است. کنترل بازار ارز هم راه حل دارد و باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین لازم است تیم اقتصادی دولت با هم هماهنگی و هم افزایی داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس و دولت با هم مشارکت ندارند و حضور رئیس مجلس در جلسه سران قوا به معنی تعامل دو قوه نیست. متأسفانه امروز هیچ برنامه مشترکی بین دولت و مجلس وجود ندارد.

برچسب ها: مجتبی ذوالنوری گرانی تذکر شفاهی صحن مجلس
ارسال نظر
آخرین اخبار