۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۱۳۵۳۱۰
یکی ازخوانندگان عرصه تولید آثار موسیقایی با موضوع مقاومت و فلسطین معتقد است با برنامه‌ریزی مناسب و هدفمند می‌توان به فکر برگزاری کنسرت‌هایی با موضوع مقاومت بود.
کد خبر: ۲۹۴۹۹

برگزاری کنسرت با موضوع فلسطین طرفدار دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محسن توسلی خواننده شناخته‌شده موسیقی انقلاب، درباره تولید و اجرای آثار موسیقایی با موضوع مقاومت، فلسطین و قدس بیان کرد: بنده طی سال‌های اخیر همراه با سایر هنرمندانی که در حوزه موسیقی مقاومت فعالیت می‌کنند، کنسرت‌های زیادی را در جنوب لبنان برگزار کرده‌ام و شاهد بودم که چنین برنامه‌هایی چقدر دربرگیرنده فضای باشکوهی بود و توانست با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود.

وی ادامه داد: باید این قاعده را پذیرفت که برگزاری چنین کنسرت‌های موضوعی دربرگیرنده همه سلیقه‌های اجتماعی نیست، اما من اعتقاد دارم با کمی برنامه‌ریزی و طراحی هدفمند می‌توان در آینده‌ای نزدیک به جهت مناسبت‌هایی که با موضوع روز جهانی قدس، فلسطین و مقاومت برگزار می‌شود، کنسرت‌هایی را برگزار کرد که قطعاً می‌تواند جمعیت زیادی را هم به خود جذب کند.

این خواننده بیان کرد: مجموعه حزب‌الله لبنان در حوزه موسیقی تاکنون فعالیت‌های بسیار ارزشمندی را انجام داده که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شده‌اند. شرایطی که در ایران هم موجب تولید کارهای جالب توجهی شده که هر از چندگاهی ثابت می‌کند که در کشور عزیزمان هم این ظرفیت وجود دارد که می‌توانیم در این حوزه کارهای خوبی را انجام دهیم. منتها چنین دستاوردهایی مستلزم حمایت‌هایی است که امیدوارم روزی شاهد تحقق حداکثری آنها باشیم.

توسلی گفت: موضوع حمایت هم صرفاً حمایت مادی نیست، وقتی یک هنرمند دغدغه مند در این عرصه یقین داشته باشد که از حمایت‌های معنوی و مادی به صورت توأمان برخوردار است قطعاً انگیزه‌های دو چندانی برای تولید این آثار پیدا می‌کند و می‌تواند آثاری را در این حوزه خلق کند که دربرگیرنده جنبه‌های عمومی‌تری در حوزه جذب مخاطب باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌هایی که در حوزه موسیقی انجام داده بیان کرد: به تازگی با همراهی مرتضی حیدری آل کثیر، امید رهبران و پیام طونی نماهنگی را ویژه ماه مبارک رمضان تولید کردیم که تصویربرداری این آثار در جزیره کیش صورت گرفته و دارای حال و هوای متفاوتی است که در این چند روز باقی مانده از ماه مبارک رمضان با عنوان «رمضان» از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود. این در حالی است که حضور در ویژه برنامه شبکه پنج سیما به مناسبت روز جهانی قدس از دیگر برنامه‌هایی است که انجام خواهم داد./ مهر

برچسب ها: کنسرت‌ برگزاری کنسرت مقاومت فلسطین مقاومت
ارسال نظر
آخرین اخبار