۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۸۳۲۸۷
رئیسی در آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران:
رئیس جمهور گفت: تجهیزات پیشرفته ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت علم و دانش داخلی بومی شده است و در حالی که در برخی از ارتش‌ها و نیروهای مسلح تجهیزات وارداتی حرف اول را می‌زند، اما ارتش مجهز ما تجهیزات خود را با تکیه بر علم و دانش و نوآوری و ابتکار خود تامین کرده و اگر چه از تجربیات دیگران نیز بهره می‌برد اما اساس کار او مبتنی بر دانش بومی است.
کد خبر: ۲۹۶۳۹

ارتش مجهز ما تجهیزات خود را با تکیه بر علم و دانش و نوآوری و ابتکار خود تامین کرد

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط،  سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران، شاخص‌هایی همچون خداباوری، خودباوری و مردم‌باوری دارد، گفت: خداباوری در ارتش ما انگیزه الهی برای دفاع از مردم و وطن و حفظ ارزش‌های الهی ایجاد می‌کند.
رئیس جمهور افزود: این شاخص‌ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژگی‌هایی چون ایستادگی، مقاومت و خستگی‌ناپذیری و ولایت‌مداری ایجاد می‌کند. ارتش ما تنها ارتشی در دنیاست که افتخار دارد ولایت‌مدار است و در سلسله مراتب فرماندهی، تحت فرماندهی معظم کل قوا انجام وظیفه که جانشینی امام عصر را دارد و دستور و فرمان فرماندهی را که فرمانی الهی است به جان می‌خرد.
دکتر رئیسی اظهار داشت: خودباوری ارتش جمهوری اسلامی ایران باعث شده که امروز ارتش دلاور، شجاع و قهرمان ما در عرصه‌های مختلف علم و فناوری گوی سبقت را از ارتش‌های منطقه ربوده است، به نحوی که همگان معترفند که ارتش ایران، ارتشی مجهز، به‌روز و به‌هنگام و برخوردار از تجهیزات پیشرفته شناخته می‌شود.
رئیسی جمهور اضافه کرد: تجهیزات پیشرفته ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت علم و دانش داخلی بومی شده است و در حالی که در برخی از ارتش‌ها و نیروهای مسلح تجهیزات وارداتی حرف اول را می‌زند، اما ارتش مجهز ما تجهیزات خود را با تکیه بر علم و دانش و نوآوری و ابتکار خود تامین کرده و اگر چه از تجربیات دیگران نیز بهره می‌برد اما اساس کار او مبتنی بر دانش بومی است.
آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: این تجهیزات پیشرفته و بومی که در نیروهای زمینی، هوایی و دریایی و همه بخش‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته می‌شود،‌ گواه خودباوری و جلوه ما می‌توانیم است.

برچسب ها: سخنگوی دولت بهادری جهرمی
ارسال نظر
آخرین اخبار