۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۸۸۱۲۹
صباغیان در تذکر شفاهی گفت: سوال بنده از وزیر راه و شهرسازی آن است که آیا شما علاقه دارید در خانه‌های ویلایی و یک طبقه زندگی کنید یا در قفس‌های بتنی آپارتمانی چند طبقه؟ اگر شما نمی‌خواهید، مردم هم نمی‌خواهند اما با سیاست گذاری‌های خود آنها را مجبور می‌کنید گرفتار زندان‌های آپارتمانی شوند.
کد خبر: ۲۹۶۴۳

مردم نمی‌خواهند آنها را مجبور می‌کنید گرفتار زندان‌های آپارتمانی شوند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۹ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: متأسفانه شاهد گرانی، تورم و بی پولی مردم هستیم و شاید حقوق و مزایای ما نمی‌گذارد که گرانی و بی پولی مردم را درک کنیم.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی بیان کرد مشکل اصلی تورم و گرانی، تعارض منافع و ضعف در نظارت است.

وی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: مرحوم رستم قاسمی، سنگ بنای ساخت خانه یک طبقه و ویلایی در مسکن ملی را گذاشت و انتظار داریم بذرپاش این راه را ادامه دهد.

زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که در برخی مناطق به دلیل کمبود زمین قرار است این طرح کنار گذاشته شود.

صباغیان خطاب به بذرپاش گفت: سوال بنده از وزیر راه و شهرسازی آن است که آیا شما علاقه دارید در خانه‌های ویلایی و یک طبقه زندگی کنید یا در قفس‌های بتنی آپارتمانی چند طبقه؟ اگر شما نمی‌خواهید، مردم هم نمی‌خواهند اما با سیاست گذاری‌های خود آنها را مجبور می‌کنید گرفتار زندان‌های آپارتمانی شوند.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تقاضای بنده از وزیر راه و شهرسازی است آنکه بررسی کند چند درصد از آسیب‌های اجتماعی محصول سکونت در قفس‌های بتنی آپارتمانی چند طبقه است.

برچسب ها: محمدرضا صباغیان مجلس شورای اسلامی راه و شهرسازی رستم قاسمی
ارسال نظر
آخرین اخبار