۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۴۸۵۷۰
عضو شورای شهر تهران به تهیه مسکن کارمندان شهرداری تاکید کرد و گفت: تعاونی‌ مسکن‌ها شروع به فعالیت کنند.
کد خبر: ۲۹۶۵۰

مسکن کارمندان شهرداری در دستور کار قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سوده نجفی در صحن علنی شورای شهر ضمن تبریک به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی، از رشادت‌های این بزرگ‌مردان که جان خود را طبق اخلاق نهادند تا از کیان جمهوری اسلامی دفاع کنند تقدیر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به مراسم افطاری که روز‌های گذشته در برج میلاد برای خادمان خدمات شهری برگزار شده بود از شهرداری تهران و معاون منابع انسانی این سازمان به دلیل توجه ویژه به پاکبانان قدردانی کرد و گفت: رونمایی از بسته حامی برای کارکنان خدمات شهری که در این مراسم صورت گرفت از اقدامات شایسته شهرداری بود که موجب دلگرمی و تسری عدالت سازمانی می‌شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر به موضوعاتی مانند پرداخت به موقع حقوق و مزایا، کمک به امنیت شغلی، توجه به سلامت و تسهیل ازدواج و سایر تسهیلاتی که بنا شد در اختیار این افراد قرار گیرد مانند در اختیار قرار دادن سالن مجالس، سفر‌های زیارتی برای زوجین، تشویق به فرزندآوری، ملزومات مورد نیاز مادر و کودک در این بسته حمایتی گنجانده شده است اشاره و اذعان کرد: امیدواریم اینگونه اقدامات سبب ایجاد رضایت شغلی این طیف زحمتکش شود.

همچنین عضو شورای شهر تهران با اشاره به مهمترین معضل تهیه مسکن کارمندان شهرداری تاکید کرد: امیدواریم موضوع مسکن پرسنل شهرداری تهران در دستور کار قرارگیرد و تعاونی‌مسکن‌ها شروع به فعالیت کنند./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: عضو شورای شهر تهران شهرداری تهران ساخت مسکن ملی
ارسال نظر
آخرین اخبار