۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
تعداد بازدید: ۱۰۰۲۹۷
سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه دنیا همه تلاش خود را به کار بسته تا قهرمانانی که وجود خارجی ندارند را به رخ بکشد؛ ما با کمک صداوسیما و وزارت آموزش و پرورش دنبال معرفی الگوهای درست به جامعه‌ایم.
کد خبر: ۲۹۶۶۰

«مهمانی مامان»؛ تلنگری برای معرفی شهدایمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مراسم جشن افطار اختتامیه برنامه تلویزیونی مهمانی مامان با حضور ۳۰ مادر شهید و ۲۶۰ دانش‌آموز با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما در هتل پارسیان انقلاب برگزار شد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم تصریح کرد: این مراسم دورهمی است برای تجلیل از مادرانی که فرزندان‌شان را پروراندند تا برای انقلاب و اسلام، دلاوری کنند. قهرمانانی که واقعی‌اند و دنیا می‌کوشد با افسانه‌های پوشالی‌شان قهرمان می‌سازند. دنیای غرب مجبور شده یکسری شخصیت‌های دروغین و قهرمانان کارتونی پوشالی بسازد برای اینکه بتوانند نسل‌های بشر را به خودشان بکشانند.

وی افزود: شهدا نمونه‌ها و الگو‌های عملی واقعی‌اند که جامعه باید به جای این پوشالی‌های غربی بشناسد. این‌ها در بستر رشد درستی به کمال رسیدند و راهی را انتخاب کردند که در بستر تربیتی مادران و پدران شهدا، زیستند. سال‌ها از جنگ گذشته و نسل‌های امروز آن دوران را درک نکردید. دورانی که با موشک و گلوله تهدید می‌شدیم، اما آن روز‌ها را ندیدید و چقدر خوب است با این قهرمانان که راه از خودگذشتگی را انتخاب کردند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به ساخت برنامه مهمانی مامان خاطرنشان کرد: این برنامه در شبکه پنج سیما ساخته شد تا تلنگری برای معرفی شهدایمان و سیر تربیتی الگومدارانه‌شان شناخته شود. نسل‌های امروز و جامعه به سمت قهرمانان واقعی برود. امیدواریم با کمک صداوسیما و وزارت آموزش و پرورش بتوانیم تکلیف‌مان که معرفی الگو‌های درست و قهرمانان واقعی است ادا کنیم. کودکان و نوجوانان ما باید با خانواده‌های شهدا آشنا شوند و از نزدیک شاهد خاطرات زیبای شهدا و سبک زندگی درست‌شان باشند.

برنامه تلویزیونی «مهمانی مامان» از ابتدای ماه رمضان ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه پنج سیما رفت و تا روز عید فطر پخش این برنامه ادامه خواهد داشت.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد از بعد ماه رمضان سری جدید «میهمانی مامان» هفته‌ای یک قسمت روی آنتن خواهد رفت./ تسنیم

برچسب ها: برنامه تلویزیونی شهید شهیدان شبکه پنج سیما
ارسال نظر
آخرین اخبار