۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
تعداد بازدید: ۱۵۵۹۶۸
مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز گفت: بیش از ۶ هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند که از این میان، نزدیک به ۳ هزار نفر پاسخ صحیح دادند و به قید قرعه به ۳۰۰ نفر هدیه نقدی ۲ میلیون ریالی از سوی ستاد اقامه نماز کشور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهدا خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۸۲۲
اسامی برگزیدگان مسابقه «همراه سفر» اعلام شد + لیست برگزیدگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حامد صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز درباره برگزاری مسابقه «همراه سفر» گفت:این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد سفر معنوی در ایام نوروز و در راستای اجرای پویش سراسری «همراهان سفر ایمن» از کتاب همراه سفر با مشارکت ستاد اقامه نماز و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد. منبع این مسابقه، کتابچه «همراه سفر» بود و بخش‌های این کتاب شامل گزیده‌ای از بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، توصیه‌های ده‌گانه نوروزی حجت‌الاسلام محسن قرائتی، انواع سفر، آداب قبل از سفر، آداب هنگام سفر، توصیه‌هایی در سفر‌های گروهی، احکام مسافر، مسائل مربوط به احکام مسافر، مسائل مربوط به رانندگان و مسافرت و رانندگی بود.  

وی افزود: این مسابقه از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ همزمان با آغاز پویش همراهان سفر ایمن آغاز شد و تا ۳۱ فروردین ماه ادامه داشت.   بیش از ۶ هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند که از این میان، نزدیک به ۳ هزار نفر پاسخ صحیح دادند و به قید قرعه به ۳۰۰ نفر هدیه نقدی ۲ میلیون ریالی از سوی ستاد اقامه نماز کشور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهدا خواهد شد.

شرکت‌کنندگان جهت مشاهده لیست برگزیدگان به پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir و یا شبکه‌های اجتماعی ستاد مراجعه فرمایند.

 

/ تسنیم

برچسب ها: کتاب
ارسال نظر
آخرین اخبار