۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۶۹۱۲۰
روز گذشته ۷ هزار و ۳۰ مورد ابتلای جدید و ۳۴ مورد مرگ براثر کرونا در روسیه ثبت شد.
کد خبر: ۲۹۸۳۹

روسیه در صدر جان‌باختگان کرونایی جهان قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، طبق جدیدترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا و شمار تلفات بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۶۸۶ میلیون ۴۲۰ هزار و ۹۰ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۹۵ نفر جان خود را از دست داده اند.

در روسیه روز گذشته ۷ هزار و ۳۰ مورد ابتلای جدید و ۳۴ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۹۸ هزار و ۴۱ مورد رسید.

در ژاپن ۱۰ هزار ۶۶۰ مورد جدید ابتلا و ۱۸ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۷۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسیده است.

در مکزیک ۱ هزار ۹۱۵ مورد جدید ابتلا و ۱۳ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۳۳۳ هزار و ۷۴۵ نفر رسیده است.

آمریکا از نظر تعداد کل مبتلایان و فوتی‌ها هنوز در صدر است. تاکنون ۱۰۶ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۲۰۱ مورد ابتلا و ۱ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۱۱ مورد مرگ بر اثر آن را ثبت کرده است. روز گذشته بیش از ۱ هزار و ۳۶۱ مورد جدید به شمار بیماران ۸ مورد مرگ به تلفات کرونا در آمریکا اضافه شد.

در لهستان روز گذشته ۴۴۵ مورد ابتلای جدید و ۷ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۱۱۹ هزار و ۵۲۰ مورد رسید.

در دانمارک ۷۴ مورد جدید ابتلا و ۷ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۸ هزار و ۵۰۹ نفر رسیده است.

در اندونزی روز گذشته ۷۵۲ مورد ابتلای جدید و ۶ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۱۶۱ هزار و ۱۷۶ مورد رسید.

در کره جنوبی ۱۳ هزار ۲۶۶ مورد جدید ابتلا و ۵ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۳۴ هزار و ۴۱۳ نفر رسیده است./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: اخبار "روسیه" کرونا در جهان کرونا ویروس فوتی کرونا
ارسال نظر
آخرین اخبار