۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۹۸۱۵۹
نخست‌وزیر ارمنستان در پیام‌هایی جداگانه به مقام معظم رهبری و رییس جمهور کشورمان، ضمن تبریک عید سعید فطر بر اهمیت تقویت روابط ایران-ارمنستان تأکید کرد.
کد خبر: ۲۹۸۴۴

پیام‌ تبریک نخست وزیر ارمنستان به رهبر معظم انقلاب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان در پیامی خطاب به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مقام معظم رهبری، گفت: فرا رسیدن عید فطر را که نماد پایان تهذیب نفس و روزه‌داری است، به شما و ملت دوست جمهوری اسلامی ایران، صمیمانه تبریک می‌گویم.

در بخش دیگری از پیام پاشینیان به رهبر انقلاب آمده است: دولت جمهوری ارمنستان و ملت ارمنستان ارزش زیادی برای روابط گرم ارمنستان و ایران با پیشینه‌ای چند هزارساله قائل هستند که امروز نمونه بارز گفتمان مؤثر میان مسیحیت و اسلام است و در آینده نزدیک، افق‌های جدیدی را به نفع ملت‌هایمان و برای ثبات منطقه خواهد گشود.

همچنین نخست‌وزیر ارمنستان، در پیام جداگانه‌ای به سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، گفت: عید سعید فطر را به شما صمیمانه تبریک می‌گویم. باشد که برکات این روز همواره همراه ملت همسایه و دوست ایران باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز، تمامی پیش‌نیاز‌ها برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه رو به پیشرفت‌مان که پیشینه‌ای هزارساله دارد، فراهم است. صادقانه امیدوارم که با اراده سیاسی و شراکتی پایدار، شاهد توسعه همکاری میان دو کشور ایران و ارمنستان باشیم./ مهر

برچسب ها: عید سعید فطر پیام تبریک ارمنستان روابط ایران و ارمنستان نیکول پاشینیان رهبر معظم انقلاب اسلامی
ارسال نظر
آخرین اخبار