۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
تعداد بازدید: ۱۵۱۴۴۱
بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: اگرچه ذخایر دارویی ما به ۷۰ درصد رسیده ولی مشکلات دیگری در مرحله توزیع و بهره‌برداری داریم که بیشتر به منابع بازمی‌گردد و الحمدالله با توافقی که با سازمان برنامه و بودجه کرد‌ه‌ایم این مشکل در حال حل شدن است.
کد خبر: ۲۹۹۱۹

ذخایر دارویی به ۷۰ درصد رسیده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: اگرچه ذخایر دارویی ما به ۷۰ درصد رسیده ولی مشکلات دیگری در مرحله توزیع و بهره‌برداری داریم که بیشتر به منابع بازمی‌گردد و الحمدالله با توافقی که با سازمان برنامه و بودجه کرد‌ه‌ایم این مشکل در حال حل شدن است.

بهرام عین‌الهی درباره این‌که عنوان می‌شود کمبود دارو از ۴۰۰ به ۷۰ قلم رسیده است، گفت: در بحث دارو ما سه مرحله داریم؛ نخست مرحله تولید دارو است، سپس توزیع دارو و دیگری استفاده و بهره‌برداری در داروخانه‌ها است آن چیزی که ما می‌گوییم این است که کمبودهای ما در تولید به ۷۰ قلم رسیده است.

وزیر بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: اگرچه ذخایر ما به ۷۰ درصد رسیده ولی مشکلات دیگری در مرحله توزیع و بهره‌برداری داریم که بیشتر به منابع بازمی‌گردد و الحمدالله با توافقی که با سازمان برنامه و بودجه کرد‌ه‌ایم این مشکل در حال حل شدن است.

وی درباره این‌که بخش خصوصی بسیار علاقمند است به صنعت تولید دارو وارد شود، عنوان کرد: بخش خصوصی می‌تواند وارد شود، ما هم از خدا می‌خواهیم.

پایان پیام/ ایلنا
برچسب ها: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهرام عین‌اللهی دارو
ارسال نظر
آخرین اخبار