۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۹۷۹۶۵
رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با وضعیت حمل و نقل گفت: متأسفانه در سطح کشور حمل و نقل ایمنی را نداریم.
کد خبر: ۲۹۹۲۴
جاده‌های کشور از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مهدی چمران صبح امروز در آغاز یکصد و چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک مجدد عید سعید فطر اظهار کرد: ان‌شاءالله همه ما مسلمانان از برکات ماه مبارک رمضان برخوردار شده باشیم و خود را آماده برای ورود به ماه‌های دیگر کرده باشیم.

وی به دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس و شکل‌گیری سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: در سال ۱۳۵۸ به دستور حضرت امام (ره) این نهاد مقدس تاسیس شد و این را به همه مردم و به‌ویژه سپاهیان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و ان‌شاءالله هر روز شاهد پیشرفت سپاه باشیم.

رئیس شورای شهر تهران به دوم اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: این روز نیز به نام روز شیخ بهایی نامگذاری شده است.

چمران به سوم اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهید قرنی اشاره کرد و افزود: در اوایل انقلاب سال ۵۸ این شهید بزرگوار به شهادت رسید که یاد و نام او را گرامی می‌داریم.

وی به پنجم اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: در این روز هم شاهد یکی از اتفاقات بزرگ تاریخی بودیم که در سحرگاه این روز آمریکا بنا داشت از سمت مرکز ایران وارد تهران شود و می‌خواستند با یک عملیات چریکی تهران را تصرف کنند و همه تدابیر و برنامه‌هایشان را برای ورود به تهران پیش‌بینی کرده بودند و مدت‌ها در یک محلی مشابه شرایط آب و هوایی ایران و طبس تمرین کرده بودند، اما در نهایت به لطف الهی مسئله طور دیگری رقم خورد و آن‌ها گرفتار طوفان شن شدند و در نهایت عملیاتی آن‌ها به شکست انجامید.

رئیس شورای شهر تهران به هفتم اردیبهشت ماه روز ایمنی حمل و نقل اشاره کرد و افزود: متأسفانه ما در کشور و شهرهایمان حمل و نقل ایمن نداریم و در ایام عید فطر تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند.

چمران با اشاره به عدم حمل و نقل ایمن در شهر‌ها گفت: باید تلاش بیشتری صورت بگیرد تا به نقطه مطلوبی برسیم همچنین جاده‌های ما از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

وی از حضور مردم در نماز عید سعید فطر به امامت مقام معظم رهبری در محل مصلای تهران تقدیر و تشکر کرد و گفت: پس از گذشت ۳ سال به دلیل کرونا، شاهد حضور پرشکوه مردم بودیم.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از تهیه و پخش برنامه محفل از شبکه سوم سیما تصریح کرد: این برنامه پرمحتوا در ایام ماه مبارک رمضان پخش شد که برنامه‌ای متفاوت با سال‌های گذشته بود.

چمران در پایان گفت: برای تجزیه ایران ائتلافی درست کردند و خود این مجموعه تجزیه شد. باید به این نکته اشاره کرد که اصحاب کفر هیچ وقت نمی‌توانند کنار هم قرار بگیرند.

انتهای پیام/ تسنیم

برچسب ها: شورای شهر تهران مهدی چمران جاده
ارسال نظر
آخرین اخبار