۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید: ۲۷۳۵۴۳
ظرف دو سال آینده؛
«جو روسو» گفت: ظرف دو سال آینده، هوش مصنوعی می تواند فیلمی بسازد که شما و «مریلین مونرو» در آن ایفای نقش می کنید.
کد خبر: ۳۰۰۴۰

ساخت فیلم توسط هوش مصنوعی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، «جو روسو»، یکی از کارگردان‌های «انتقام‌جویان: جنگ بی نهایت» (Avengers: Infinity War) و «انتقام جویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) در مصاحبه‌ای با «کلایدر» به گفتگو درمورد هوش مصنوعی در صنعت سرگرمی پرداخت و پیش بینی کرد تا دو سال آینده، هوش مصنوعی فیلمی می‌سازد و بینندگان با دیدن آن میخکوب می‌شوند.

او درمورد نقش هوش مصنوعی و پیشرفت‌هایی که خواهد داشت گفت: «به صورت بالقوه، کاری که می‌توانید با هوش مصنوعی انجام دهید این است که با آن، قصه‌گویی را مهندسی کنید و تغییر دهید و این کار باعث می‌شود هم در بازی‌های ویدیویی و هم فیلم یا سریال، داستانی داشته باشید که به طور مداوم، در حال تکامل است.»

خالق «انتقام جویان: آخر بازی» ادامه داد: شما می‌توانید وارد خانه تان شوید و هوش مصنوعی را روی پلتفرم استریم خود ذخیره کنید و بگویید: «فیلمی با آواتار فتورئال خودم و آواتار فتورئال «مریلین مونرو» می‌خواهم و یا این که فیلمی در ژانر کمدی-رمانتیک می‌خواهم چراکه روز بدی داشته‌ام.» تا از این طریق، هوش مصنوعی، داستانی بسیار خوب و رضایت‌بخش با دیالوگ‌هایی که از صدای شما تقلید می‌کند، رندر کند و از آن پس، می‌بینید که فیلمی کمدی-رمانتیک ۹۰ دقیقه‌ای با بازی خودتان دارید و این بدین معنی است که می‌توانید به طور مشخص، روی داستانی نظارت داشته باشید که مختص خودتان است.

روسو، همچنین، درباره داستان سرایی معاصر، بازی و نگاه به آینده برای بازی‌های ویدیویی، فیلم‌ها و تلویزیون توضیحاتی داد.

این کارگردان ادامه داد: «من، یکی از اعضای هیئت مدیره چند شرکت هوش مصنوعی هستم و براساس تجربه‌ای که از حضور خود به عنوان هیئت مدیره آن شرکت‌ها دارم، صحبت می‌کنم. زیرا شرکت‌های هوش مصنوعی وجود دارند که در حال توسعه هوش مصنوعی هستند تا از شما در برابر هوش مصنوعی محافظت کنند و متأسفانه، با توجه به این که در چنین دنیایی زندگی می‌کنیم شما در زندگی خود به یک هوش مصنوعی نیاز خواهید داشت. زیرا چه بخواهیم یا نخواهیم هوش مصنوعی در حال پیشرفت و توسعه است و به هر حال، افرادی که با ما دوستی ندارند آن را توسعه می‌دهند. بنابراین، سوالی که وجود دارد، این است که در آینده چگونه از خودمان محافظت کنیم؟»

همچنین، این کارگردان به "ترس"‌ای اشاره کرد که بسیاری از مردم " زمان صحبت کردن در مورد موضوعی مانند هوش مصنوعی" دارند.

او هشدار داد: "چیزی که من می‌گویم این است که همه چیز در حال تکامل است، و یا شما با آن تکامل پیدا می‌کنید و یا عقب خواهید ماند و در طول تاریخ، همیشه این‌طور بوده است و ما در یک برهه حیاتی از تکامل هستیم. "

پایان پیام/ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: هوش مصنوعی فیلم سینمایی سینمای جهان
ارسال نظر
آخرین اخبار