۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۱۶۳۸۹۸
نماینده مردم ارومیه در ادوار مجلس شورای اسلامی گفت:مقام معظم رهبری شعار امسال را به دو موضوع مهار تورم  و رشد تولید مزین فرمودند  اما انگاربعضی آقایان اصلا به این مسئله توجه ندارند و خیلی از دستگاه ها و مدیران پس از نام گذاری سال تنها اقدام به نصب بنر و نوشته در بیلبوردها کرده و یا سربرگ با شعار سال تهیه می کنند و به شعار سال که باید جنبه عملیاتی پیدا کند،نگاه شعاری دارند.
کد خبر: ۳۰۰۴۴
آقایان به شعار سال که باید جنبه عملیاتی پیدا کند،نگاه شعاری دارند
 
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نماینده مردم ارومیه در ادوار مجلس شورای اسلامی با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری گفت : مهمترین مسئله کشور در سال گذشته موضوع اقتصاد و معیشت مردم بود و رهبر فرزانه انقلاب نیز با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند البته چندین سال است که در پیام های نوروزی رهبر فرزانه انقلاب، بحث اقتصاد و معیشت مردم را مدّ نظر قرار می دهند. اما کو گوش شنوا؟!

نادر قاضی پور فعال سیاسی و نماینده مردم ارومیه در مجلس های نهم و دهم  با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب، امسال در شعار سال دو مطلب مهم را تاکید فرموده اند؛ خاطر نشان کرد: امام خامنه ای شعار امسال را به دو موضوع مهار تورم  و رشد تولید مزین فرمودند  اما انگاربعضی آقایان اصلا به این مسئله توجه ندارند و خیلی از دستگاه ها و مدیران پس از نام گذاری سال تنها اقدام به نصب بنر و نوشته در بیلبوردها کرده و یا سربرگ با شعار سال تهیه می کنند و به شعار سال که باید جنبه عملیاتی پیدا کند،نگاه شعاری دارند لذا در کنار به کارگیری مدیرانی که شعار سال را اولویت خود می دانند معتقدم برای تحقق شعار سال آن دسته از مدیران اجرایی که قادر به پیاده سازی و تحقق شعارسال که باید به دید فرمان سال به آن نگاه کرد نیستند از کار خود کنار بروند و جای خود را به مدیرانی که به نام گذاری سال ها دیدگاه شعاری ندارند بدهند، در این صورت می توان به تحقق شعار سال بسیار امیدوار بود.

 از رئیس جمهور محترم انتظار داریم مجموعه هایی که مسئولینِ آنها را دولت تعیین می کند، از هرگونه افزایش قیمت ها جلوگیری نماید

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه قشر عظیمی از جامعه ما را کارمندان ،کارگران ، نیروهای مسلح، فرهنگیان ، کادر بهداشت و درمان و … تشکیل می دهند و . زمانی که حقوق اینا عزیزان نهایتاً  بیست و دو الی بیست و هفت درصد بالا می رود  حقوق و دستمزد آنها اصلا با این افزایش تورم  و افزایش بی‌رویه قیمت کالا و خدمات همخانی ندارد؛ تصریح نمود:  متاسفانه با این تورم و گرانی ها و با این افزایش حداقلی حقوق، کارمندان و کارگران عزیز ما در همین ابتدای سال جدید با مشکلات و چالش های اقتصادی و معیشتی بسیاری روبرو شده اند و با توجه به شعار سال حضرت آقا این نوع رویکرد اصلا زیبنده نظام جمهوری اسلامی نمی باشد.

قاضی پور با تاکید بر اینکه  انتظار داریم  آیت الله رئیسی با توجه به اصلاحاتی که در کابینه دولت انجام داده اند با افراد و مدیران نالایق و ناتوان  و با کسانی که زیر مجموعه شان شرکت های دولتی و شبه دولتی هستند برخورد انقلابی نمایند ؛ تصریح نمود:  از رئیس جمهور محترم انتظار داریم مجموعه هایی که مسئولینِ آنها را دولت تعیین می کند، از هرگونه افزایش قیمت ها جلوگیری نماید و قیمت کالا  و خدمات ضروری مردم را تثبیت و  پایین بیاورند. تا از افزایش تورم  جلوگیری و ارزش پول ملی را حفظ  شود.

وی در پایان در مورد تحولات کابینه دولت در سال جدید گفت : بازآرایی و توان افزایی دولت باید به عنوان یکی از رویکردهای دولت تحولگرا و مردمی سیزدهم، همچنان دنبال شود بنابراین  اگر دولت سیزدهم از وجود مدیران قوی و کارآزموده استفاد نماید ، خوشحال می شویم و در مقابل اگر از وجود مدیران  ضعیف استفاده نماید  خوشحال نمی شویم. لذا ما انتظار داریم که از وجود مدیران  قوی استفاده نمایند  تا مشکلات کشور به حداقل برسد.

/بهارستان آنلاین

برچسب ها: نماینده مجلس ارومیه #دولت سیزدهم شعار سال مهار تورم رشد تولید #سال مهار تورم و رشد تولید مقام معظم رهبری بیانات رهبری
ارسال نظر
آخرین اخبار