۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۱۸۷۶۲۷
مدیرکل آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خطوط:
کریمیان در خصوص اجرای طرح رتبه‌بندی گفت: آن چیزی که در واقع به عنوان اصل در دستور کار وزارت آموزش و پرورش و دکتر صحرایی قرار گرفته است، این است که رتبه استحقاقی هر فردی را در اختیارش قرار دهیم.
کد خبر: ۳۰۰۷۳

رتبه‌بندی معلمان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در نشست صمیمانه سرپرست وزارت آموزش و پرورش با مدیران تهران، علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با خبرنگار خطوط گفت‌وگویی کرد.

کریمیان در خصوص نشست صمیمی سرپرست آموزش و پرورش با مدیران گفت: در آستانه ورود به هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و به منظور استفاده از بیانات، دیدگاه‌ها و نظریات همکاران محترم، این نشست صمیمی برگزار شد.

وی ادامه داد: نماینده محترم مدیران مدارس ابتدایی، مقطع متوسطه اول و دوم و همچنین مدارس استعدادهای درخشان در این نشست حضور و هرکدام دیدگاه‌های خود را بیان کردند و در انتها یکی از روسای محترم مناطق به نمایندگی از سایر روسا صحبت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش درمورد هدف این نشست مطرح کرد: هدف این نشست صمیمی شنیدن نظرات و دیدگاه‌های همکاران از سوی دکتر صحرایی، سرپرست محترم وزارت آموزش و پرورش بود، تا با دیدگاه‌ها و نظرات آشنا شوند، تا هرچه بهتر بتوانند نظرات همکاران را برای هدایت بهتر وزارت آموزش و پرورش استفاده کنند.

کریمیان تصریح کرد: در پایان این نشست از دیدگاه‌های جناب آقای دکتر صحرایی استفاده کردیم تا انشاالله بتوانیم گام‌های موثری را برای تعلیم و تربیت شهر تهران برداریم.

وی در خصوص اجرای طرح رتبه‌بندی گفت: آن چیزی که در واقع به عنوان اصل در دستور کار وزارت آموزش و پرورش و دکتر صحرایی قرار گرفته است، این است که رتبه استحقاقی هر فردی را در اختیارش قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که در کم‌ترین زمان ممکن انشاالله همکاران محترم بتوانند رتبه استحقاقی خود را بدست بیاورند.

برچسب ها: وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش طرح رتبه بندی معلمان رضا مراد صحرایی
ارسال نظر
آخرین اخبار