۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۷۸۳۶۸
معاون نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: طی چندسال گذشته، این صندوق ۳۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان ارائه کرده است.‌
کد خبر: ۳۰۱۸۱

بیش از ۳۷ هزار میلیارد تومان به شرکت‌های دانش بنیان شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سیاوش ملکی‌فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در افتتاحیه رویداد شکوفا که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی در طول چند سال گذشته بیش از 37هزار میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیلات ارائه کرده است.

وی تأکید کرد: صندوق نوآوری 14خدمت را در حوزه مالکیت فکری ارائه می‌دهد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به رویداد شکوفا گفت: سازمان جهانی مالکیت فکری هرساله روز جهانی مالکیت فکری را در 26آوریل یعنی 6  اردبهشت گرامی می دارد و امسال سازمان جهانی مالکیت فکری عنوان (زنان و مالکیت فکری؛ شتابدهی خلاقیت و نوآوری) را انتخاب کرده و ما نیز همین شعار را برای دومین رویداد شکوفا انتخاب کردیم.

ملکی‌فر گفت: ما یک مسابقاتی را در حوزه مالکیت فکری با تعداد 150نفر برگزار کردیم که سوالات تخصصی زیادی مطرح شد که شرکت‌ها در آن مشارکت کردند.

این رویداد با حضور دکتر خزعلی معاون امور زنان رئیس جمهور و دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دکتر خیاطیان رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در محل این صندوق برگزار شد.

 

برچسب ها: شرکت دانش بنیان شرکت های دانش بنیان پرداخت تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی
ارسال نظر
آخرین اخبار