۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۷۰۶۲۵
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای اجرای تراموا باید مطالعات عمیقی انجام شود، تاکید کرد: اگر ضرورت اجرای این طرح تایید شد، شورا و شهرداری پای آن خواهند ایستاد.
کد خبر: ۳۰۲۴۳

اجرای تراموا نیاز به مطالعات عمیق دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مهدی چمران امروز در حاشیه یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی از شورا آغاز شد و بودجه 78 هزار میلیاردی شهرداری را روی 65 هزار میلیارد تومان تنظیم کرد، گفت: 10 هزار میلیارد تومان نیز اضافه بر بودجه شهرداری برای حمل و نقل عمومی اختصاص یافت و علاوه بر امکانات وزارت کشور و اقدامی که بنابر وظیفه خود انجام می‌دهد.

وی افزود: این مبالغ را اختصاص دادیم که شهرداری در اتوبوس و مترو بتواند اقدام لازم را انجام دهد.

چمران تصریح کرد: امیدواریم شهرداری بتواند بیش از این اتوبوس تامین کند و از طرفی مترو را که از سال 95 باقی مانده به نتیجه برساند که البته قرار بر این شده با پیگیری‌های لازم به 700 دستگاه واگن برسد.

امیدواری برای افزایش 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس تا پایان سال

رئیس شورای شهر تهران در ادامه گفت: امیدواریم 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس که وعده داده شده به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده شود.

چمران همچنین درباره بررسی تفریق بودجه سال 1400 اظهار کرد: سعی ما این است که این موارد به موقع در صحن مطرح شود تا در برنامه‌های شهرداری اثرگذار باشد./ صدا و سیما

برچسب ها: مهدی چمران شورای شهر تهران خودروی برقی
ارسال نظر
آخرین اخبار