۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۱۶۷۴۰۲
وزیر کشور گفت: اقدامات جنایت‌کارانه که منجر به شهادت آیت‌الله سلیمانی شد و اتفاق اخیر که در سبزوار افتاد نشان داد چطور بعضی افراد بی‌هویت، به خودشان اجازه می‌دهند به حریم دیگران تجاوز کنند و حتی به راحتی منجر به قتل شوند.
کد خبر: ۳۰۲۹۲

دستگاه‌های مختلف انقلابی بر وضع مسلط هستند/چنین افرادی در فضای عمومی محکوم باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز (چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره حوادث اخیر در کشور مبنی بر ترور و قتل افراد و ایجاد ناامنی گفت: اوضاع امینت کشور بسیار خوب است و دستگاه‌های مختلف انقلابی بر وضع مسلط هستند. اقدامات جنایت‌کارانه که منجر به شهادت آیت‌الله سلیمانی شد و اتفاق اخیر که در سبزوار افتاد نشان داد چطور بعضی افراد بی‌هویت، به خودشان اجازه می‌دهند به حریم دیگران تجاوز کنند و حتی به راحتی منجر به قتل شوند.

وی افزود: البته این افراد بلافاصله توسط دستگاه‌های انتظامی دستگیر شدند. انتظار این است که چنین افرادی در فضای عمومی محکوم باشند. همچنین کسانی که برای هر مسئله کوچکی حرف می‌زنند اما در این مواقع سکوت می‌کنند، سوال است که چرا این روزها به میدان نمی‌آیند و چیزی نمی‌گویند. این نشان می‌دهد هستند کسانی که نمی‌خواهند جنایت‌ها را ببینند و به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازند.

در حال تکمیل…

برچسب ها: احمد وحیدی سبزوار وزارت کشور
ارسال نظر
آخرین اخبار