۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
تعداد بازدید: ۵۸۶۲۲
رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه دیگر در حاشیه خیابان‌‌ها معتاد متجاهر نداریم؛ از کم‌کاری بهزیستی در ساماندهی معتادان متجاهر گفت.
کد خبر: ۳۰۳۲۸

کم‌کاری بهزیستی در ساماندهی معتادان متجاهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه بازدید از طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر اظهار کرد: وظیفه پلیس مبارزه با توزیع موادمخدر است، اگرچه بیش از 2 هزار و 200 کیلوگرم انواع موادمخدر را در 15 روز گذشته کشف کردیم، اما آن چیزی که مردم انتظار دارند پاک‌سازی شهر و ندیدن معتاد در محلات است.

وی افزود: از 24 بهمن ماه این طرح (جمع‌آوری معتادان متجاهر) آغاز شده است و تا کنون هیچ روزی این طرح متوقف نشده است. امروز می‌توانیم بگوییم دیگر معتاد متجاهر در کنار حاشیه خیابان‌ها نداریم و مردم این افراد را نمی‌بینند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: نزدیک به 284 نفر طی 15 روز گذشته جمع‌آوری شدند و بعد از غربالگری به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده می‌شوند.

محمدیان ادامه داد: تعدادی از افراد هستند که مردم آنها را به چشم معتاد نگاه می‌کنند اما اینها کارتن‌خواب، دارای بیماری‌های خاص و ... هستند که باید در مراکز مربوط به خودشان پذیرش شوند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران مراکز بیشتری ایجاد کرده است و تلاش خوبی در زمینه ساماندهی و پذیرش معتادان متجاهر داشته است اما بهزیستی هنوز پای کار نیامده است.

انتهای پیام/ تسنیم

برچسب ها: سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت جمع آوری معتادان متجاهر
ارسال نظر
آخرین اخبار