۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۱۸۸۵۹۰
همزمان با جشنواره «گل و گلاب» در فرهنگسرای اشراق، مسابقه گویندگی با محوریت کتاب «همه چیز رو به راه است» ویژه نوجوانان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۴۵۹

برگزاری مسابقه گویندگی «صدای تو»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، جشنواره گل و گلاب در 4 نقطه از پایتخت برگزار می‌شود و فرهنگسرای اشراق به عنوان یکی از میزبانان این رویداد در شهر تهران، پذیرای عموم شهروندان است. همزمان با برگزاری این جشنواره برنامه‌های فرهنگی متنوعی از سوی این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

مسابقه گویندگی «صدای تو» با محوریت کتاب «همه چیز رو به راه است» نوشته شهاد زمانی ویژه نوجوانان برگزار می‌شود. این مسابقه با هدف شناسایی استعداد‌های برتر گویندگی و انتخاب آن‌ها از بین نوجوانان برتر برگزار می‌شود.

کتاب «همه چیز رو به راه است» نوشته شهاد زمانی دفتر سوم از مجموعه «آسمان همین حوالی» و ترجمانی آزاد و وفادارانه با زبانی ساده و صمیمی برگرفته از نیایش‌های کتاب شریف صحیفه سجادیه است که تصویرسازی‌های محمدرضا دوست‌محمدی آن را همراهی می‌کند. نشر خیمه این اثر را منتشر کرده است.

براساس این گزارش، نوجوانانی که برای بازدید از نمایشگاه «گل و گلاب» به فرهنگسرای اشراق می‌آیند، می‌توانند با حضور در غرفه این ویژه برنامه در مسابقه گویندگی «صدای تو» شرکت کرده و توانایی‌های خود در این عرصه را در کنار دیگر شرکت کنندگان به رقابت بگذارند. در پایان و پس از طی مراحل داوری، نوجوانان برگزیده معرفی می‌شوند. اجرای مقدماتی مسابقه روز‌های 16، 19، 22 و 26 اردیبهشت ساعت 17:30 بوده و اجرای نهایی نیز پنجشنبه 28 اردیبهشت ساعت 17:30 برگزار می‌شود

داوری این مسابقه گویندگی برعهده شهاد زمانی، محمدرضا رجبی و زهرا سادات حمیدین است./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: گویندگی مسابقه نوجوانان
ارسال نظر
آخرین اخبار